@recipe4hate, MxPx is ook zo'n band waar ik altijd wel kan naar luisteren, zeker in de auto in de zomer als het goed weer is met de vensters naar beneden. Play It Loud blijft toch mijn persoonlijke favoriet.
Zeer zeker.
Van die zomerse punkrock bands doen mij altijd vol heimwee terugkijken naar de oude Groez edities.
 
Groezrock! Waar is de tijd... Ene keer geweest met mijn toenmalige vriendin. Was dan vooral voor Lagwagon, Rise Against en Strung out te zien. Ik heb dan wel Hatebreed gemist want mijn ex wou dan Jimmy eat world zien. :sarcastic: Moet toch ook al +-15j geleden zijn geweest.

Ik heb nog altijd mijn gesigneerde lagwagon cd van toen! :unsure:
 
Groezrock! Waar is de tijd... Ene keer geweest met mijn toenmalige vriendin. Was dan vooral voor Lagwagon, Rise Against en Strung out te zien. Ik heb dan wel Hatebreed gemist want mijn ex wou dan Jimmy eat world zien. :sarcastic: Moet toch ook al +-15j geleden zijn geweest.

Ik heb nog altijd mijn gesigneerde lagwagon cd van toen! :unsure:
Ik heb echt de Lagwagon boot altijd compleet gemist.
De enige plaat die ik goed vind, maar die vind ik dan ook écht goed, is Hang. Heel dat album knalt wel. Maar als ik dan moeite doe om al de rest te checken, heb ik altijd een 'meh' gevoel.
 
Ik wou het eerst posten in de "waar luister je naar" maar het is misschien iets te controversieel daarvoor. Dit blijft toch echt wel een dijk van een schijf voor mij. La Muerta met Front 242, pure agressie.

 
Ik wou het eerst posten in de "waar luister je naar" maar het is misschien iets te controversieel daarvoor. Dit blijft toch echt wel een dijk van een schijf voor mij. La Muerta met Front 242, pure agressie.

Da klinkt super industrial eigenlijk.
I tried. Niet mijn meuk.
 
Groezrock! Waar is de tijd... Ene keer geweest met mijn toenmalige vriendin. Was dan vooral voor Lagwagon, Rise Against en Strung out te zien. Ik heb dan wel Hatebreed gemist want mijn ex wou dan Jimmy eat world zien. :sarcastic: Moet toch ook al +-15j geleden zijn geweest.

Ik heb nog altijd mijn gesigneerde lagwagon cd van toen! :unsure:
Dan zijt ge daarna toch niet veel meer geweest? Hatebreed was toch ook zo’n band die om de 2-3 jaar wel op Groez stond :unsure:

Trouwens, dieje show van H2O in de Etnies tent (weet niet meer welk jaar): legendarisch gewoon, meer volk op dan voor het podium.
 
Laatst bewerkt:
Alleen spijtig dat 50% van hun nummers op hun albums beginnen of eindigen met een of andere preek van 1-2 minuten :unsure:
Ja akkoord. Er mag gerust iets gezegd worden, maar eigenlijk moet de boodschap in de muziek zitten.
Ma fuck it, wa een SHOOWWWWW, godverdomme.
 
Fuuuuuck dit blijft toch een ontroerend moment hoor.
En iedere keer als ik da zie, word ik zelf half emotioneel. Maar die song raakt me ook wel persoonlijk. Niet voor niks staat het refrein in mijn arm gegrift...

 

Snelle riffs, clean vocals, een breakdown, een solo en een clip waar de band gewoon staat te spelen in een of ander steegje. Meer classic metalcore wordt het niet :music:

Blijft toch echt een van mijn favoriete metalcore nummers.

@recipe4hate, MxPx is ook zo'n band waar ik altijd wel kan naar luisteren, zeker in de auto in de zomer als het goed weer is met de vensters naar beneden. Play It Loud blijft toch mijn persoonlijke favoriet.
the radiance is ook een goei schijf van die mannen
 
Deel uw smaak eens! Ben wel benieuwd.

Post zelf e, dweep! Alleen zo kan je ons verrijken met je goeie smaak.
😁 Sorry, ben geen fan (meer) van metalcore. Probeer wel de "nieuwe" bands altijd wel eens te beluisteren maar kan me niet meer bekoren...

Vroeger wel veel Caliban geluisterd, maar ben eigenlijk niet zo'n fan van teveel cleane vocals.

Op zich is de muziek wel goed alsook de hardere stukken, maar die cleane vocals, niets voor mij. Hoewel ik wel naar punkrock etc luister, waar het dikwijls alleen clean vocals zijn (Bouncing Souls, No Fun At All,.....)
 
😁 Sorry, ben geen fan (meer) van metalcore. Probeer wel de "nieuwe" bands altijd wel eens te beluisteren maar kan me niet meer bekoren...

Vroeger wel veel Caliban geluisterd, maar ben eigenlijk niet zo'n fan van teveel cleane vocals.

Op zich is de muziek wel goed alsook de hardere stukken, maar die cleane vocals, niets voor mij. Hoewel ik wel naar punkrock etc luister, waar het dikwijls alleen clean vocals zijn (Bouncing Souls, No Fun At All,.....)
The ghost inside heeft nu toch nie echt cleane vocals? :unsure:
 
The ghost inside heeft nu toch nie echt cleane vocals? :unsure:
Nee, das waar. Daar ben ik gewoon niet zo'n fan van eigenlijk 😁 Sorry.

Ben ook niet echt fan van PWD, begrijp nog steeds niet waarom die plots zo groot geworden zijn.
Shows zijn altijd oke, dat wel.

Ieder zijn smaak zeker 😉
 
Maar de vraag is niet wat gij niet leuk vindt. De vraag was: post eens dingen die gij leuk vindt!

Ne oude Bouncing Souls of NFAA kan hier zeker gesmaakt worden.
 
Tijd voor een streepje emo/posthardcore!
Een van m'n favoriete bands toen, en nog steeds. De harmonische gitaartechniek die in de vers gebruikt wordt, heb ik nog nooit eerder gezien.
Onlangs dit nummer leren spelen. Heel simpel, maar zo fijn om eens goed door te rammen.
Dit is voor mij de band die ik altijd associeer met Tim Burton en Edgar Allan Poe. Misschien dit nummer niet, maar zeker de hele Lies For The Liars plaat.

 
Terug
Bovenaan