Eens iets helemaal anders, want ik ben effe thps3 aan het nostalgieen!
2 dikke platen van Feldman. Ge moogt over die kerel zeggen wat ge wilt, hij heeft enkele geniale nummers gemaakt en steengoeie platen geproduceerd.


 
Superman stond op THPS 1 gij heiden!

Moet eerlijk zeggen dat ik buiten dat nummer nooit echt fan ben geweest van Goldfinger. En zelfs dat nummer kan ik vrij snel beu worden.
 
Damn! Ik was overtuigd dat het de 3 was.
ok dan ben ik thps1-3 aan het nostalgieen. Misschien toch maar die remaster kopen...
 
Damn! Ik was overtuigd dat het de 3 was.
ok dan ben ik thps1-3 aan het nostalgieen. Misschien toch maar die remaster kopen...
Als heel intense THPS gamer vroeger: Die remaster is de max. Het is eigenlijk scary om te zien dat heel dat spel, 20 jaar later, nog helemaal in mijn vingers zag 😊. En Superman is inderdaad een schijf (maar zat indeed in THPS 1 maar who cares).
 
Dat deze hier nog niet aan bod is gekomen. Een band waar toch vrijwel elke scenekid in 2009 naar luisterde: Silverstein



 
:shutup:
Dikwijls geprobeerd om te beluisteren, elke keer ze op een fest kwamen waar ik naartoe ging. Maar nog steeds geen fan, zal het nooit opzetten voor mijn plezier.

Geef mij maar deze dan.

 
:shutup:
Dikwijls geprobeerd om te beluisteren, elke keer ze op een fest kwamen waar ik naartoe ging. Maar nog steeds geen fan, zal het nooit opzetten voor mijn plezier.

Geef mij maar deze dan.

Ik vind Lionheart eigenlijk meer een badboy gimmick. Met hun stoere afkortingen en hun wannabe badass gedrag.
Deez Nuts valt daar voor mij ook onder.

Maar die eerste heeft wel nog een paar dikke nummers. Die 2e kan ik niet echt horen.
 
Ik vind Lionheart eigenlijk meer een badboy gimmick. Met hun stoere afkortingen en hun wannabe badass gedrag.
Deez Nuts valt daar voor mij ook onder.

Maar die eerste heeft wel nog een paar dikke nummers. Die 2e kan ik niet echt horen.
Ja, dat stoort mij ook wel. Sommige teksten van Deez Nuts storen mij. Muzikaal zijn ze wel goed imo, alsook live zijn het beiden wel goeie bands.

Mijn mening over Lionheart is toch wel wat veranderd na ze live gezien te hebben btw.
 
ah silverstein....

een jaar of 10 geleden gezien op een min i klein lokaal festivalleke, in schaffen... "rockfest". met horse the band, en vooral ALESANA :D

wat was ik toen grote fan !!! vreemde combinatie, griekse mythologie en emo core. i digged it ! :love:




maar ja zo wel silverstein leren kennen. smile in your sleep stond toen op die cd die overhyped everywhere was.
ook horse the band was er toen. en als headliner: NORMA JEAN:
the anti mother. wat een schijf


deez nuts was er toen ook als ik me niet vergis... al die bands voor ocharme 20 euro. hoe deden ze het. was wel wat anders dan overpriced groezrock. aarghh take me back :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

zoals je ziet, ik hou juist wel van clean vocals afgewisseld met screams :love:

hier nog ééntje van die tijd. zo'n muziek maken ze toch niet meer imo. of is het nostalgie?
 
Dat deze hier nog niet aan bod is gekomen. Een band waar toch vrijwel elke scenekid in 2009 naar luisterde: Silverstein
NOPE.

Wel deze, vanwege het heerlijk catchy refrein:

Met de sluiting van de kappers worden deze kapsels ook terug mode. :rofl:
 

ook goeie schijf die.

en dan misschien om voorlopig af te sluiten, één van de trendsetters, en o zo spijtig dat die veel te vroeg gesplit zijn:

hebben amper 4 cd's uitgebracht.

too bad you're beautifull was een redelijk rauwe hardcore plaat imo
vanaf the fiction we live was het meer emo/screamo maar ook best nog goed.
abandon you're friends was terug naar hun roots, maar ook hun minste imo

hun laatste was voor mij hun beste, wat een titel ook: "holding a wolf by the ears" :D complete schijf !!

 
Heb toch al nog 1 goeie schijf zien passeren hiertussen. Rara...

En nee, screamo is niets voor mij...
 
Terug
Bovenaan