next up: Murder of the Universe! En neem de lyric sheet erbij, zeker voor het laatste hoofdstuk.

"I am bereft of two human things
Two things that a cyborg can never do
Two things that I strive for
Two things between myself and mankind
Death and... to vomit
I want the perspiration
I want the nausea
I want to be sick
I want to feel the hot piquant nuggets
I want it to find passage through my cold figure
I want to make a mess
I want the odour
I want the spectacle
And I want it again
I want it all"
 
next up: Murder of the Universe! En neem de lyric sheet erbij, zeker voor het laatste hoofdstuk.

"I am bereft of two human things
Two things that a cyborg can never do
Two things that I strive for
Two things between myself and mankind
Death and... to vomit
I want the perspiration
I want the nausea
I want to be sick
I want to feel the hot piquant nuggets
I want it to find passage through my cold figure
I want to make a mess
I want the odour
I want the spectacle
And I want it again
I want it all"
Zijn Float Along of Mind Fuzz geen gemakkelijkere stap? :unsure:
 
Nog meer van die shizzle:




Have fun!

Huh helemaal gemist dat er nieuw werk van Kikagaku Moyo uit was, thanks Kid!

Nu ook even de rest van je lijstje beluisteren.

also waaslandwolf, zeker ook Infest the Rat's Nest eens beluisteren van KGLW, voor wat '80s proggy thrash metal.
 
Kikagaku Moyo. 😍 Ik hoop die eens live te zien. Minami Deutsch mag voorprogramma doen, hun optreden op Desertfest was trippen.
 
Kikagaku Moyo was voor mij een van de ontdekkingen op Roadburn 2018 :love:
Later ook nog eens zowel in de AB als in de Botanique gezien, in de botanique met Wooden Shjips in het voorprogramma. Was ook weer de moeite!
 
Kikagaku Moyo was voor mij een van de ontdekkingen op Roadburn 2018 :love:
Later ook nog eens zowel in de AB als in de Botanique gezien, in de botanique met Wooden Shjips in het voorprogramma. Was ook weer de moeite!
Daar was ik ook bij. Kende geen enkele van de bands, was niet onder de indruk van WS, wel van KM. Al veel naar geluisterd sinds dan.
 
Kikagaku Moyo was voor mij een van de ontdekkingen op Roadburn 2018 :love:
Later ook nog eens zowel in de AB als in de Botanique gezien, in de botanique met Wooden Shjips in het voorprogramma. Was ook weer de moeite!
Optreden in de AB was zalig idd. :love: Toch één van mijn favoriete bands van de voorbije jaren.

Wooden Shjips vind ik wel een coole liveband. Hun oudere platen zijn toch de moeite om te beluisteren. Moon Duo ook. En de country psych van Rose City Band. Allemaal met Ripley Johnson op de gitaar.
 
Hawkwinds' Space Ritual is ook wel spacen.
Man, die is geweldig van begin tot eind. De 3LP is een must have voor iedereen die een beetje houdt van rockmuziek. Artwork is ook fantastisch...

Lemmy speelde toen nog op de bas en voorziet bij momenten far out vocals.
 
Man, die is geweldig van begin tot eind. De 3LP is een must have voor iedereen die een beetje houdt van rockmuziek. Artwork is ook fantastisch...

Lemmy speelde toen nog op de bas en voorziet bij momenten far out vocals.
Ik had ze leren kennen door wat meer op te zoeken over Lemmy, maar pas het voorbije jaar heb ik dit album eens deftig beluisterd. Héél sterk werk, inderdaad. Moet heerlijk zijn om dit live mee te maken in een iet of wat geïntoxiceerde modus.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan