PS5 waar nog te vinden?

Mijn schoonbroer heeft een PS5 console + 2 controllers en FIFA23 kunnen bemachtigen voor 99€ door over te stappen van telenet naar proximus. Vorige week dinsdag zijn ze de proximus komen aansluiten en gisteren de console ontvangen.
Voor hem een win win situatie want de console heel goedkoop gekregen en hij betaald voortaan 10€ minder dan bij telenet per maand.

Dus als er hier nog zitten die van plan zijn om over te schakelen van provider kan dit misschien ook interessant zijn.

Mijn schoonbroer heeft een PS5 console + 2 controllers en FIFA23 kunnen bemachtigen voor 99€ door over te stappen van telenet naar proximus. Vorige week dinsdag zijn ze de proximus komen aansluiten en gisteren de console ontvangen.
Voor hem een win win situatie want de console heel goedkoop gekregen en hij betaald voortaan 10€ minder dan bij telenet per maand.

Dus als er hier nog zitten die van plan zijn om over te schakelen van provider kan dit misschien ook interessant zijn.
De PS5 is momenteel niet beschikbaar.

Heb er vandaag eentje kunnen bemachtigen! Forbidden west bundel met een nvme ssd erbij.

Ik had nog niet echt gelet op de prijzen van games, en de PS5 games zijn wel ietsje duurder dan de PS4 versies.
Gezien het backwards compatible is, is er een reden dat je bv de PS5 God of War zou kopen ipv de PS4 versie?

Heb er vandaag eentje kunnen bemachtigen! Forbidden west bundel met een nvme ssd erbij.

Ik had nog niet echt gelet op de prijzen van games, en de PS5 games zijn wel ietsje duurder dan de PS4 versies.
Gezien het backwards compatible is, is er een reden dat je bv de PS5 God of War zou kopen ipv de PS4 versie?
PS5 versies zijn grafisch beter en er zijn ook vaak extra performance modes voor cross-gen games. God of war heeft PS4 heeft bv geen 60 en 120fps modi.

Ik zou daar ook nog aan toevoegen dat de PS5 versies in principe ook gebruik maken van de betere haptics en adaptive triggers die specifiek voor de PS5 controllers zijn. Al hangt de effectiviteit daarvan wel nog enorm af van game tot game. En normaal zijn laadtijden ook een pak beter bij een PS5 versie.
Keerzijde is dat je PS5 games niet extern kunt installeren, maar als je dan toch al een NVME uitbreiding hebt, is dat eigenlijk ook helemaal geen issue meer.

MediaMarkt Be (Roeselare)

https://www.facebook.com/MediaMarkt...i5fLXfC4fbDHubf8rfyotAw8wGQMQTA&__tn__=,O,P-R
·

❗️
Playstation 5
❗️

❗️
Zondagopening 20/11!!!
😜
❗️

We hebben 44 PS5 disc Horizon bundels beschikbaar vanaf 10u!
🥳

Media Markt Roeselare is uitzonderlijk open op zondag 20 november van 10u-18u met tal van andere black friday deals.
Zondag 27/11 zijn we gesloten want dan supporteren we om 14u allemaal voor onze rode duivels.
De PS5 bundel kan niet gereserveerd worden en 1 per klant. OP=OP

ik hoop dat ze binnen een jaar ofzo toch stoppen met die belachelijke bundels. Enigste wat ik wil is een ps5 aan retail prijs

Vrees er wat voor. Bij de launch kon je nog hier en daar losse consoles op de kop tikken. Tegenwoordig zijn het allemaal bundels wat de klok slaagt. Met wat ‘sjans’ kun je een pack met GoW of horizon kopen.

Vrees er wat voor. Bij de launch kon je nog hier en daar losse consoles op de kop tikken. Tegenwoordig zijn het allemaal bundels wat de klok slaagt. Met wat ‘sjans’ kun je een pack met GoW of horizon kopen.
Ze steken ook altijd die dure Sony titels erbij vb horizon aan 69.99€. Denk dat deze week er ni veel gaan binnen komen. Aangezien alles afgeprijsd is klopt hun rekening niet meer.

Terug
Bovenaan