iLLuSion_xGen
Member
Dreamland krijgt zijn leveringen altijd op woensdag, dinsdag weten ze ook wat er geleverd wordt dus gewoon dinsdag namiddag bellen en je weet of er komen of niet
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja klopt, zo had ik het ook gedaan en met succes. De onze hier in Gent reserveert ze volgens mij ook.Dreamland krijgt zijn leveringen altijd op woensdag, dinsdag weten ze ook wat er geleverd wordt dus gewoon dinsdag namiddag bellen en je weet of er komen of niet
De PS5 is momenteel niet beschikbaar.Mijn schoonbroer heeft een PS5 console + 2 controllers en FIFA23 kunnen bemachtigen voor 99€ door over te stappen van telenet naar proximus. Vorige week dinsdag zijn ze de proximus komen aansluiten en gisteren de console ontvangen.
Voor hem een win win situatie want de console heel goedkoop gekregen en hij betaald voortaan 10€ minder dan bij telenet per maand.
Dus als er hier nog zitten die van plan zijn om over te schakelen van provider kan dit misschien ook interessant zijn.
![]()
PlayStation 5: alle info en de beste games
Ontdek al het laatste nieuws over de PlayStation 5 en de beste games die momenteel voor deze console verkrijgbaar zijn.www.proximus.be
Al te laat blijkbaar :-DNu op Coolblue beschikbaar (PS5 + Fifa23 + Extra controller + Charge Dock)
Hij is ongeveer 2 minuten beschikbaar geweest... Ik kon ene bestellen en toen ik een minuut later nog eens probeerde was het helaas niet meer mogelijkAl te laat blijkbaar :-D
PS5 versies zijn grafisch beter en er zijn ook vaak extra performance modes voor cross-gen games. God of war heeft PS4 heeft bv geen 60 en 120fps modi.Heb er vandaag eentje kunnen bemachtigen! Forbidden west bundel met een nvme ssd erbij.
Ik had nog niet echt gelet op de prijzen van games, en de PS5 games zijn wel ietsje duurder dan de PS4 versies.
Gezien het backwards compatible is, is er een reden dat je bv de PS5 God of War zou kopen ipv de PS4 versie?
ik hoop dat ze binnen een jaar ofzo toch stoppen met die belachelijke bundels. Enigste wat ik wil is een ps5 aan retail prijs
Ze steken ook altijd die dure Sony titels erbij vb horizon aan 69.99€. Denk dat deze week er ni veel gaan binnen komen. Aangezien alles afgeprijsd is klopt hun rekening niet meer.Vrees er wat voor. Bij de launch kon je nog hier en daar losse consoles op de kop tikken. Tegenwoordig zijn het allemaal bundels wat de klok slaagt. Met wat ‘sjans’ kun je een pack met GoW of horizon kopen.
Bij bol of Amazon de zijn ze toch regelmatig te vinden zonder bundel. Wel met game inclusief maar zonder andere rommel.ik hoop dat ze binnen een jaar ofzo toch stoppen met die belachelijke bundels. Enigste wat ik wil is een ps5 aan retail prijs
Nog beschikbaar hoor; je kan er zelfs 2 tegelijk bestellen (God of War pack)