PS5 waar nog te vinden?

Ik koop wel es ene als de PS6 uitkomt. Wat een gezeik al 2 jaar om aan ene te
Ik koop wel es ene als de PS6 uitkomt. Wat een gezeik al 2 jaar om aan ene te geraken.
@Tomski Als je een PS5 wil met GoW wil ik gerust de Telegram groep wat volgen en eventueel voor u eentje proberen te scoren hoor…

Ik heb al meerdere keren de kans gehad om eentje te kopen en intussen ook al 4 maten van mij eentje bezorgd…

En ik ben zelf uit de buurt ( Denderleeuw)

Het is maar een voorstel

Ik koop wel es ene als de PS6 uitkomt. Wat een gezeik al 2 jaar om aan ene te geraken.
Laten we eerlijk zijn. Als je ECHT eentje wou hebben, dan kon je er al lang aan geraakt zijn. Ik heb met weinig tot geen moeite al 2 stuks gekocht, voor mijzelf bij launch en begin dit jaar voor een collega.

Moest ik echt moeite doen, dan kon ik er zeker nog 2 of 3 gekocht hebben die vrij (weliswaar met bundel) in de winkel lagen.

Laten we eerlijk zijn. Als je ECHT eentje wou hebben, dan kon je er al lang aan geraakt zijn. Ik heb met weinig tot geen moeite al 2 stuks gekocht, voor mijzelf bij launch en begin dit jaar voor een collega.

Moest ik echt moeite doen, dan kon ik er zeker nog 2 of 3 gekocht hebben die vrij (weliswaar met bundel) in de winkel lagen.

Tis mss waar. Ik heb het al effe opgegeven. Ondertussen ook al een backlog aan games opgebouwd op de PS4 dat ik best nog 3-4 jaar kan wachten tot ik er es eentje van het schap kan mee pakken uit de fnac of dreamland.

@Chris VdK bedankt voor het aanbod maar zoals hierboven gezet, momenteel toch geen tijd om er veel op te spelen. Ik wacht tot ik kan impulsebuyen en passant.

Vond het gewoon erg dat na 2 jaar er nog altijd zoveel moeite moet gedaan worden om aan iets aan te geraken.

Tis mss waar. Ik heb het al effe opgegeven. Ondertussen ook al een backlog aan games opgebouwd op de PS4 dat ik best nog 3-4 jaar kan wachten tot ik er es eentje van het schap kan mee pakken uit de fnac of dreamland.

@Chris VdK bedankt voor het aanbod maar zoals hierboven gezet, momenteel toch geen tijd om er veel op te spelen. Ik wacht tot ik kan impulsebuyen en passant.

Vond het gewoon erg dat na 2 jaar er nog altijd zoveel moeite moet gedaan worden om aan iets aan te geraken.
Tis niet alleen van ps5 e, tis beetje over alles.
Me lijkt dat het toch voor een deel de schaarste gecreëerd heeft.

Kan niet bestellen voor hier, zowel bezorgen als afhalen staan grijs en kan ik niet kiezen.
edit: en nu is het volledig weg, jammer, lijkt me mooie prijs voor die bundel.

Ik kan de PS5+GoW toevoegen aan het winkelmandje, maar dan krijg ik de melding dat het niet in voorraad is in de webwinkel. Zucht.

Gek word ik er van. Al 2 jaar aan het proberen. Al maanden ingeschreven via Sony zelf om er eentje te kunnen bestellen, en nog steeds niets gehoord.
Al meerdere keren links vanuit dit thread gevolgd, zonder resultaat. Ik ben de wanhoop nabij, haha. Ik woon niet in een stad of vlakbij een winkel die ze zou kunnen verkopen, en heb geen auto. Dat maakt het er allemaal niet makkelijker op.

net gelukt om eentje te kopen via de officiële site.

Mijn vriendin zal mij wel willen vermoorden daarvoor maar swat zorgen voor later :D
Kan je eenvoudig savegames en dergelijke van ps4 overzetten naar 5? Gewoon ps4 disc erin en zal hij het automatisch ophalen van de cloud?

NU weer beschikbaar bij SONY zelf:

Moet deze groep ook meer int oog houden... Heb weer alles gemist :(

Niet om extra zuur te maken, maar is best even beschikbaar geweest (30min minimum). Mss geeft dat goede hoop voor de komende dagen!
Maakt het inderdaad beetje zuur, maar is mijn eigen fout he! Ik heb niet echt de tijd om 24/7U op die website te zitten refreshen haha
Zit in 4 verschillende telegramgroepen en daar is niet eens melding gemaakt daarvan

Terug
Bovenaan