Discobal
Member
Zojuist nagekeken: NOG steeds beschikbaar op de site van Playstation zelf @RaavSetsFire
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vooral deze groep in Telegram volgen en zorgen dat je meteen reageertWaar krijgen jullie die meldingen telkens van? Ik ben steeds te laat jammer genoeg :-(
alweer wegTerug beschikbaar bij Playstation zelf (GoW)
Er zat natuurlijk een half uur tussen mijn post & uw antwoord...alweer weg
ja mensen zijn aan het werk he overdagEr zat natuurlijk een half uur tussen mijn post & uw antwoord...
Ik kon er 2 bestellen; net zoals gisteren het geval was
disk of digital?Nu in media markt zijnaarde staan er 7 godof war bundels +headset 688€
Discdisk of digital?
Door op de knop te duwen.Snap wel niet goed hoe je disc eruit werpt
Graag gedaan.Bedankt voor de update van Zwijnaarde Mediamarkt. Ik heb de laatste ps5 mee naar huis.
Snap wel niet goed hoe je disc eruit werpt en eigenlijk vond ik het jammer dat er geen usb kabel meegeleverd werd voor de controller.
Edit heb de kabel toch nog gevonden
For the time being https://www.mediamarkt.be/nl/produc...-ii-fr-god-of-war-ragnarok-uk-fr-2042980.htmlIemand toevallig info over nieuwe voorraad van PS5's en welke winkels? Op telegram volg ik al 2 groepen, maar Nederland heeft precies meer leveringen dan België![]()
Ook al uitverkocht en wil toch niet €800+ aan een console spenderen...
Mja tis al gans de dag beschikbaar en onbeschikbaar , ze verkopen ze op het gevoel denk ikOok al uitverkocht en wil toch niet €800+ aan een console spenderen...
Denk je dat er morgen op black friday zelf opportuniteiten komen?Mja tis al gans de dag beschikbaar en onbeschikbaar , ze verkopen ze op het gevoel denk ik