lookoutordie
Member
Of wanneer de Pro versie er komt... Inderdaad belachelijk dat 2j na datum er nog steeds geen los te koop zijn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik koop wel es ene als de PS6 uitkomt. Wat een gezeik al 2 jaar om aan ene te
@Tomski Als je een PS5 wil met GoW wil ik gerust de Telegram groep wat volgen en eventueel voor u eentje proberen te scoren hoor…Ik koop wel es ene als de PS6 uitkomt. Wat een gezeik al 2 jaar om aan ene te geraken.
Laten we eerlijk zijn. Als je ECHT eentje wou hebben, dan kon je er al lang aan geraakt zijn. Ik heb met weinig tot geen moeite al 2 stuks gekocht, voor mijzelf bij launch en begin dit jaar voor een collega.Ik koop wel es ene als de PS6 uitkomt. Wat een gezeik al 2 jaar om aan ene te geraken.
Laten we eerlijk zijn. Als je ECHT eentje wou hebben, dan kon je er al lang aan geraakt zijn. Ik heb met weinig tot geen moeite al 2 stuks gekocht, voor mijzelf bij launch en begin dit jaar voor een collega.
Moest ik echt moeite doen, dan kon ik er zeker nog 2 of 3 gekocht hebben die vrij (weliswaar met bundel) in de winkel lagen.
Tis niet alleen van ps5 e, tis beetje over alles.Tis mss waar. Ik heb het al effe opgegeven. Ondertussen ook al een backlog aan games opgebouwd op de PS4 dat ik best nog 3-4 jaar kan wachten tot ik er es eentje van het schap kan mee pakken uit de fnac of dreamland.
@Chris VdK bedankt voor het aanbod maar zoals hierboven gezet, momenteel toch geen tijd om er veel op te spelen. Ik wacht tot ik kan impulsebuyen en passant.
Vond het gewoon erg dat na 2 jaar er nog altijd zoveel moeite moet gedaan worden om aan iets aan te geraken.
Tis niet alleen van ps5 e, tis beetje over alles.
Me lijkt dat het toch voor een deel de schaarste gecreëerd heeft.
Zeer mooie prijs voor die bundelNet op de Mediamarkt een bundel met disc, Gow, MW2 en 1J PSN op de kop kunnen tikken voor 619€
![]()
Net een mail gekregen dat mijn bestelling is geannuleerdZeer mooie prijs voor die bundel

Nu zie ik het staan let alleen gow voir 619 euroNet een mail gekregen dat mijn bestelling is geannuleerd![]()
Idd nu console los te kopen voor 619€ zonder bazaar.Nu zie ik het staan let alleen gow voir 619 euro

Moet deze groep ook meer int oog houden... Heb weer alles gemistNU weer beschikbaar bij SONY zelf:
PlayStation®5 console God of War™ Ragnarok bundel Console
<p>Ga met Kratos en Atreus op een epische en emotionele reis met de PlayStation®5-console God of War™ Ragnarök-bundel.<br /> <br /> Geniet van God of War Ragnarök met geweldige PS5-functies, waaronder 4K en HDR-graphics*, adaptieve triggers en haptische feedback van de DualSense™ draadloze...direct.playstation.com

Niet om extra zuur te maken, maar is best even beschikbaar geweest (30min minimum). Mss geeft dat goede hoop voor de komende dagen!Moet deze groep ook meer int oog houden... Heb weer alles gemist![]()
Maakt het inderdaad beetje zuur, maar is mijn eigen fout he! Ik heb niet echt de tijd om 24/7U op die website te zitten refreshen hahaNiet om extra zuur te maken, maar is best even beschikbaar geweest (30min minimum). Mss geeft dat goede hoop voor de komende dagen!