PS5 waar nog te vinden?

Zijn die PS5's nu plots terug vollen bak beschikbaar, of is iedereen ondertussen overgeschakeld?

Ik game al jaren op een heel laag pitje op m'n PS4. Het viel me op dat in de Sinterklaas boekjes van de kinderen er zo goed als geen PS4 games meer staan. Ook hier op B&S niet veel 2de hands PS4 meer.

Ik zal dan stilaan ook eens moeten switchen blijkbaar.
Meer digitaal denk ik waarschijnlijker.

Zijn die PS5's nu plots terug vollen bak beschikbaar, of is iedereen ondertussen overgeschakeld?

Ik game al jaren op een heel laag pitje op m'n PS4. Het viel me op dat in de Sinterklaas boekjes van de kinderen er zo goed als geen PS4 games meer staan. Ook hier op B&S niet veel 2de hands PS4 meer.

Ik zal dan stilaan ook eens moeten switchen blijkbaar.
Denk iedereen die 1 wilt er toch al eentje heeft. En ze komen toch vlot overal binnen merk ik.

Digital? Dan kan je bij het aangaan van een Proximus Flex-abo eentje bemachtigen voor € 99 opleg.
Nee merci, moet een disc zijn

En zonder accessoires ook :shutup:
Tenzij misschien een kleine meerprijs voor een extra bakske, niet voor mezelf, maar liefst dus standalone

Ik ben de laatste tijd op zoek geweest naar een PS5 maar nog steeds geen bemachtigd. Volgens mijn opzoekwerk overal uitverkocht. Ik probeer af en toe eens de winkels in het echt te gaan bezoeken maar das natuurlijk onmogelijk alle dagen. Ik ben van Gent, mochten er mensen mee willen uitkijken voor mij dan zou dit heel erg geapprecieerd worden! Ik wil indien nodig gerust een beetje rijden. Tips en tricks ook welkom. Alles wat kan helpen. :-)

Heb er de afgelopen maanden toch al geregeld een paar in het wild tegenkomen in verschillende winkels (dreamland, MM, carrefour, ...). Dus denk dat je telkens nét de pech hebt gehad om er naast te grijpen...

Terug
Bovenaan