PS5 waar nog te vinden?

Voor degene die nog op zoek zijn naar een disc versie, op de website van playstation direct kan je al enkele uren eentje bestellen. Heb er zelf geen gebruik van gemaakt omdat ik al eentje bezit en wacht op een garantieclaim via Bol. Maar het is het proberen waard voor degene die op zoek zijn denk ik.

Uitverkocht nu.

Laatst bewerkt:
Welke telegram groep kan je best volgen om snel op de hoogte te zijn voor leveringen? Ondertussen al meer dan een jaar vruchteloos op zoek :(
Je registreren om er rechtstreeks een bij Sony te kopen, kan ook helpen. Ik kreeg vorige week plots een mail met een link om er een te kopen. Dan kan je er ook een kopen zonder extra's (of alleen extra's die je zelf wilt). Is nog steeds een kwestie van geluk natuurlijk...

Nieuwe fysieke en digitale consolebundels met FIFA 23 (digitaal) komen eraan op 30 september.

Hypermarkt Cora verwacht 400 fysieke bundels (verdeeld over 9 winkels). Prijs zal €759 zijn met extra DualSense controller en Gran Turismo 7 (fysiek).

Laatst bewerkt:
Nieuwe fysieke en digitale consolebundels met FIFA 23 (digitaal) komen eraan op 30 september.

Hypermarkt Cora verwacht 400 fysieke bundels (verdeeld over 9 winkels). Prijs zal €759 zijn met extra DualSense controller en Gran Turismo 7 (fysiek).

Waar komen die met FIFA beschikbaar? En is er een prijs bekend?

Terug
Bovenaan