PS5 waar nog te vinden?

Vandaag eens gebeld naar Dreamland, hadden er geen binnen maar kon mij wel op de lijst laten zetten.
Ze verwachten ergens dat het half oktober aan mij zou zijn.
Mocht ik hem ergens vroeger hebben kan ik nog veranderen.
Bij mij hebben ze dat ook gedaan. zou voor midden september zijn: eind volgende week dacht ik qua datum

Gisteren in de Game Mania zeiden ze dat ze door zo goed als alle reservaties zijn.

Dan zullen ze van tijd tot tijd zo in de winkel liggen. Reserveren of op een wachtlijst komen kan daar nog steeds niet.
Je moet dus zoals overal een beetje op goed geluk binnenstappen.
Maar als er iemand hier nog eentje op overschot heeft bespaart mij dat enkele nutteloze ritten ;)

Vorige week was er een redelijke grote drop bij Game Mania vrij beschikbaar, dus zal inderdaad wel sneller beschikbaar worden daar.

660€ betaald bij Game Mania voor een PS5 disk edition + twee games (Ratchet & Clank en Ghost Of Tsushima). Die hebben mij dus letterlijk 160€ extra aangerekend voor twee games die je tweedehands voor de helft van de prijs kan vinden... .

660€ betaald bij Game Mania voor een PS5 disk edition + twee games (Ratchet & Clank en Ghost Of Tsushima). Die hebben mij dus letterlijk 160€ extra aangerekend voor twee games die je tweedehands voor de helft van de prijs kan vinden... .
Waar slaagt dat nu op, voor games die je tweedehands goedkoper vind. Je hebt toch nieuwe games gekregen neem ik aan? En koop je PS5 op 2dehands erbij en je was 1000€ meer kwijt. en beide games kosten daar 80€ dus je hebt betaald wat alles nieuw kost.

Moest je die games erbij nemen ? die "extra betaald" klopt toch ook niet echt in uw stelling.

Moest je die games erbij nemen ? die "extra betaald" klopt toch ook niet echt in uw stelling.
Het was een bundel dus ik was wel verplicht om ze erbij te nemen.... . Trouwens Game Mania rekent 80€ per game aan terwijl die bij online retailers al vlug 10-20€ goedkoper staan... . Ik wil gerust mijn steentje bijdragen om de lokale middenstand in leven te houden maar het moet toch redelijk blijven... .

Het was een bundel dus ik was wel verplicht om ze erbij te nemen.... . Trouwens Game Mania rekent 80€ per game aan terwijl die bij online retailers al vlug 10-20€ goedkoper staan... . Ik wil gerust mijn steentje bijdragen om de lokale middenstand in leven te houden maar het moet toch redelijk blijven... .
Had hem dan laten staan.. easy toch.

Terug
Bovenaan