biotek Active member 15 september 2021 #2.221 stilletjesaan ook eensgaan beginnen kijken voor een disk versie
Voidski Well-known member Crowdfunder FE Supporter 15 september 2021 #2.222 gilly zei: waar vind je die bots? Kun je ff linken? Klik om te vergroten... Geen idee hoe ik Telegram bots moet linken. Heb ze alleszins gevonden via Tweakers en Google.
gilly zei: waar vind je die bots? Kun je ff linken? Klik om te vergroten... Geen idee hoe ik Telegram bots moet linken. Heb ze alleszins gevonden via Tweakers en Google.
lammeken Connaisseur de Koers Crowdfunder FE 16 september 2021 #2.224 StanTem zei: @lammeken al gespeeld? Klik om te vergroten... Neen nog niet gelukt. Ga hem nu ook niet aansluiten, ik verhuis binnen een dikke week.
StanTem zei: @lammeken al gespeeld? Klik om te vergroten... Neen nog niet gelukt. Ga hem nu ook niet aansluiten, ik verhuis binnen een dikke week.
Ararauna Active member 16 september 2021 #2.225 gilly zei: waar vind je die bots? Kun je ff linken? Klik om te vergroten... https://t.me/ps5voorraad https://t.me/beneluxstockcheckerPS5 Die hebben mij aan een PlayStation geholpen. Succes!
gilly zei: waar vind je die bots? Kun je ff linken? Klik om te vergroten... https://t.me/ps5voorraad https://t.me/beneluxstockcheckerPS5 Die hebben mij aan een PlayStation geholpen. Succes!
Yones Well-known member 17 september 2021 #2.226 De ‘koop een halve winkel erbij’ bundels van MM zijn er weer
Voidski Well-known member Crowdfunder FE Supporter 17 september 2021 #2.227 Yones zei: De ‘koop een halve winkel erbij’ bundels van MM zijn er weer Klik om te vergroten... Vreselijk gewoon. Zo'n ongelofelijk rommel dat ze erbij duwen
Yones zei: De ‘koop een halve winkel erbij’ bundels van MM zijn er weer Klik om te vergroten... Vreselijk gewoon. Zo'n ongelofelijk rommel dat ze erbij duwen
Voidski Well-known member Crowdfunder FE Supporter 17 september 2021 #2.229 Fanniwan zei: idd, maar evensnel uitverkocht weer Klik om te vergroten... Sowieso Nederlandse MediaMarkt, die leveren volgens mij niet in Belgie.
Fanniwan zei: idd, maar evensnel uitverkocht weer Klik om te vergroten... Sowieso Nederlandse MediaMarkt, die leveren volgens mij niet in Belgie.
Fanniwan Active member 17 september 2021 #2.230 Voidski zei: Sowieso Nederlandse MediaMarkt, die leveren volgens mij niet in Belgie. Klik om te vergroten... Had ik zelfs nog niet door. Lame!
Voidski zei: Sowieso Nederlandse MediaMarkt, die leveren volgens mij niet in Belgie. Klik om te vergroten... Had ik zelfs nog niet door. Lame!
Voidski Well-known member Crowdfunder FE Supporter 17 september 2021 #2.231 Als het de trend volgt dan zal er volgende week wel een levering te verwachten zijn van de Belgische MediaMarkt.
Als het de trend volgt dan zal er volgende week wel een levering te verwachten zijn van de Belgische MediaMarkt.
Fanniwan Active member 17 september 2021 #2.232 Dan best overdag eens bellen ofzo naar de dichtstbijzijnde. Of moede echt fysiek gaan kijken?
Voidski Well-known member Crowdfunder FE Supporter 17 september 2021 #2.233 Online drops meestal toch wel. Fysiek ben ik er nog nooit geraakt dus daar kan ik niks over zeggen.
Fanniwan Active member 19 september 2021 #2.236 In welke winkel kunnen we iemand nen bak bier aanbieden om ons een PS5 aan kant te houden
Gentei Well-known member Crowdfunder FE 20 september 2021 #2.237 We zijn bijna een jaar verder en ik zie ook nergens losse PS'en te koop in de winkels
K kriskap Active member Crowdfunder FE 20 september 2021 #2.238 Gentei zei: We zijn bijna een jaar verder en ik zie ook nergens losse PS'en te koop in de winkels Klik om te vergroten... Mja de chip crisis is nog lang niet voorbij.
Gentei zei: We zijn bijna een jaar verder en ik zie ook nergens losse PS'en te koop in de winkels Klik om te vergroten... Mja de chip crisis is nog lang niet voorbij.
Panda Well-known member Crowdfunder FE 20 september 2021 #2.240 kriskap zei: Mja de chip crisis is nog lang niet voorbij. Klik om te vergroten... Dacht ergens gelezen te hebben dat analisten verwachten dat de chipcrisis nog tot eind 2022 zou duren.
kriskap zei: Mja de chip crisis is nog lang niet voorbij. Klik om te vergroten... Dacht ergens gelezen te hebben dat analisten verwachten dat de chipcrisis nog tot eind 2022 zou duren.