PS5 waar nog te vinden?

Het was een bundel dus ik was wel verplicht om ze erbij te nemen.... . Trouwens Game Mania rekent 80€ per game aan terwijl die bij online retailers al vlug 10-20€ goedkoper staan... . Ik wil gerust mijn steentje bijdragen om de lokale middenstand in leven te houden maar het moet toch redelijk blijven... .
Het zijn ook de "standaard " prijzen die Playstation vraagt dat ze te duur zijn heb je helemaal gelijk in.

Het was een bundel dus ik was wel verplicht om ze erbij te nemen.... . Trouwens Game Mania rekent 80€ per game aan terwijl die bij online retailers al vlug 10-20€ goedkoper staan... . Ik wil gerust mijn steentje bijdragen om de lokale middenstand in leven te houden maar het moet toch redelijk blijven... .
Dus worst case scenario (als je rekent dat je 2x € 20 “te veel” hebt betaald, ook al zijn het de standaard vraagprijzen) heb je € 40 extra betaald? En daar maak jij een drama van?

Ik koop de laatste jaren toch ook meer tweedehands games die ik dan liefst zelf ga afhalen hier in een straal van 10 km.
Tot hier toe al heel goed mee geweest altijd discs zonder krassen in perfecte staat gehad. De prijs is een groot verschil tegenover de nieuw prijs.

660€ betaald bij Game Mania voor een PS5 disk edition + twee games (Ratchet & Clank en Ghost Of Tsushima). Die hebben mij dus letterlijk 160€ extra aangerekend voor twee games die je tweedehands voor de helft van de prijs kan vinden... .
Ghost of Tushima is DC editie? Dan heb je nog hoogstens 5€ te veel voor dat spel betaald
Ratchet and Clank is misschien 15-20€ te veel betaald.

Dus voor 25€ zijt ge serieus aan het overdrijven. Niemand heeft u verplicht die bundel te kopen, en lees het goed: bundel.

PlayStation vraagt 45 euro per game inkoopprijs. Niet 80.
Ik bedoel de advies prijzen die playstation geeft, dat 80€ de inkoop prijs niet is weet ik ook. Soit GM is duur maar dat is ook hun enige broodwinning tegenwoordig. Op een toestel verdienen die echt niet zoveel dacht ik.
Zullen nu het meest verdienen met used games die ze doorverkopen, want ze geven u twee keer niks als ge ze binnen brengt. Hun inruil acties zijn soms nog te doen maar die prijs hebben ze ook al omhoog gedaan voor ps5 versie moet je twee games inleveren en 40€ opleggen voor ps4 25€.

Laatst bewerkt:
Ik bedoel de advies prijzen die playstation geeft, dat 80€ de inkoop prijs niet is weet ik ook. Soit GM is duur maar dat is ook hun enige broodwinning tegenwoordig. Op een toestel verdienen die echt niet zoveel dacht ik.
Zullen nu het meest verdienen met used games die ze doorverkopen, want ze geven u twee keer niks als ge ze binnen brengt. Hun inruil acties zijn soms nog te doen maar die prijs hebben ze ook al omhoog gedaan voor ps5 versie moet je twee games inleveren en 40€ opleggen voor ps4 25€.
Ja, dat is wel zo inderdaad. Ze geven u 22,5 euro voor een game die ze voor 55 euro terug verkopen. Maar goed, dan moet je uw game maar niet binnen doen voor 22,5 euro bonwaarde... Moest iedereen stoppen met daar games binnen te doen, waren ze al failliet.

Inruilacties vind ik wel vaak de moeite, maar zoals met Ghost of Tsushima scheelde het geen 2 uur of ik mocht 10 euro meer opleggen.

Terug
Bovenaan