Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op hoeveel komt deze en vanwaar bent u, groetjesMoesten er geïnteresseerde zijn, ik heb nog een bundel beschikbaar aan winkelprijs voor de leden hier.
Het gaat over de bundel van mediamarkt nl: PS5 disc edition + extra controller + Ratchet & Clank + starter kit. Gisteren opgehaald.
daar dacht ik ook aan ^^Op hoeveel komt deze en vanwaar bent u, groetjes
MijHeb zonet op Amazon een digitale kunnen kopen voor €440 (inclusief BTW en verzending). Kan ik daar iemand van hier mee blij maken ?

Ja hoor. Bedankt!hij komt wel van Amazon uk. Dus je zal wel een ‘Europese’ stekker moeten kopen, de console is wel af te halen in Lokeren (oost-Vlaanderen). Levering zou ergens voor begin volgende week zijn. Goed voor jou?
Al weg?Moesten er geïnteresseerde zijn, ik heb nog een bundel beschikbaar aan winkelprijs voor de leden hier.
Het gaat over de bundel van mediamarkt nl: PS5 disc edition + extra controller + Ratchet & Clank + starter kit. Gisteren opgehaald.
Altijd interesseHeb me ook maar ingeschreven. Je weet nooit wie ik er nog mee gelukkig kan maken.
Heb me ook maar ingeschreven. Je weet nooit wie ik er nog mee gelukkig kan maken.

Op hoeveel komt deze en vanwaar bent u, groetjes
€689,00 + €2,99 verzending, samen €691,99. Afhalen kan te Maaseik.daar dacht ik ook aan ^^
Nog niet. Smetske83 was wel eerst, indien nog interesse? @smetske83Al weg?
Ik ga hem zelf toch nemen. Ook al tijdje opzoek, sorryAls smetske niks laat weten ik kan em vandaag nog komen afhalen xD