Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tussen de OG PS4 en PS4 Slim zat bijna 3 jaar... denk dat jij je PS4 later gekocht hebt dan dat je zelf besefteIk wou een jaartje wachten om de PS5 te kopen. Net zoals de PS4 toen met de Slim versie gekomen is.
Maar blijkbaar lijkt er niet direct een beter/ander model aan te komen... buiten ene met een ander vijzeke
Dus laat maar komen de 'waar nog te vinden' berichten tnx!![]()

amai precies wel lolTussen de OG PS4 en PS4 Slim zat bijna 3 jaar... denk dat jij je PS4 later gekocht hebt dan dat je zelf besefte![]()

Vandaag eens gebeld naar Dreamland, hadden er geen binnen maar kon mij wel op de lijst laten zetten.
Ze verwachten ergens dat het half oktober aan mij zou zijn.
Mocht ik hem ergens vroeger hebben kan ik nog veranderen.
Zeker interesse
Voor op de slaapkamer?Heb er 2 besteld![]()
Reserveren en vrijdag levering.Was Bol kopen of reserveren? Want ik dacht gelezen te hebben reservatie, maar nu begin ik te twijfelen
Ene voor lammeken en diene andere geraak ik ook wel kwijt.Voor op de slaapkamer?
Heb het eerst aan iemand anders gevraagd binnen de familie, ik hou je op de hoogte.@StanTem Ik heb anders interesse in de andere
Ok. ThnxHeb het eerst aan iemand anders gevraagd binnen de familie, ik hou je op de hoogte.

Indien disc versie wik ik hem wel over kopen.Heb ook eentje besteld op Bol voor wie wil. Natuurlijk, gewoon de aankoopprijs maar.![]()