Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij mij hebben ze dat ook gedaan. zou voor midden september zijn: eind volgende week dacht ik qua datumVandaag eens gebeld naar Dreamland, hadden er geen binnen maar kon mij wel op de lijst laten zetten.
Ze verwachten ergens dat het half oktober aan mij zou zijn.
Mocht ik hem ergens vroeger hebben kan ik nog veranderen.

Ok ik hoor het graag. Uiteraard deze ochtend weer te laat om op die telegram link te klikken.Is voor een kennis besproken deze ochtend, mocht die afhaken, laat ik het weten.
Kan je bij mediamarkt op een wachtlijst gezet worden in de winkel zelf ?
Is helaas besproken.Ok. Thnx![]()
Afgelopen maandag contact opgenomen met Game Mania en ze hadden er juist binnen. Beetje geluk hebben dus.Vorige week was er een redelijke grote drop bij Game Mania vrij beschikbaar, dus zal inderdaad wel sneller beschikbaar worden daar.
Interesse!Heb er 2 besteld![]()
Zijn al alle 2 besproken. Eentje voor lammeken van hier en ene voor in de familie.Interesse!
Ah oei! Jammer, merci van te laten weten!Zijn al alle 2 besproken. Eentje voor lammeken van hier en ene voor in de familie.
Waar slaagt dat nu op, voor games die je tweedehands goedkoper vind. Je hebt toch nieuwe games gekregen neem ik aan? En koop je PS5 op 2dehands erbij en je was 1000€ meer kwijt. en beide games kosten daar 80€ dus je hebt betaald wat alles nieuw kost.660€ betaald bij Game Mania voor een PS5 disk edition + twee games (Ratchet & Clank en Ghost Of Tsushima). Die hebben mij dus letterlijk 160€ extra aangerekend voor twee games die je tweedehands voor de helft van de prijs kan vinden... .
Bij MM moet je de halve winkel erbij nemen, Dus nog een best goede dealWie koopt nu ook nog bij Game Mania![]()

Moest je die games erbij nemen ? die "extra betaald" klopt toch ook niet echt in uw stelling.660€ betaald bij Game Mania voor een PS5 disk edition + twee games (Ratchet & Clank en Ghost Of Tsushima). Die hebben mij dus letterlijk 160€ extra aangerekend voor twee games die je tweedehands voor de helft van de prijs kan vinden... .
Het was een bundel dus ik was wel verplicht om ze erbij te nemen.... . Trouwens Game Mania rekent 80€ per game aan terwijl die bij online retailers al vlug 10-20€ goedkoper staan... . Ik wil gerust mijn steentje bijdragen om de lokale middenstand in leven te houden maar het moet toch redelijk blijven... .Moest je die games erbij nemen ? die "extra betaald" klopt toch ook niet echt in uw stelling.
Had hem dan laten staan.. easy toch.Het was een bundel dus ik was wel verplicht om ze erbij te nemen.... . Trouwens Game Mania rekent 80€ per game aan terwijl die bij online retailers al vlug 10-20€ goedkoper staan... . Ik wil gerust mijn steentje bijdragen om de lokale middenstand in leven te houden maar het moet toch redelijk blijven... .