Tagliata
Well-known member
Is het nuttig dat ik zo'n thread start of heeft het zelf geen zinXbox is veeeel erger om te kunnen krijgen dan een PS5. Khad al 3-4 PS5's kunnen hebben, maar nog geen enkele Xbox..

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is het nuttig dat ik zo'n thread start of heeft het zelf geen zinXbox is veeeel erger om te kunnen krijgen dan een PS5. Khad al 3-4 PS5's kunnen hebben, maar nog geen enkele Xbox..

Denk dat als er eens iets over gezegd wordt het in die FAQ van Xbox is.Is het nuttig dat ik zo'n thread start of heeft het zelf geen zin![]()
Vreemd wel aangezien er laatste periode meer Xbox leveringen zouden geweest zijn.Xbox is veeeel erger om te kunnen krijgen dan een PS5. Khad al 3-4 PS5's kunnen hebben, maar nog geen enkele Xbox..
Ge kunt zo een stock bot volgen op Telegram voor Xbox zoals voor de PS, als ge dat nog niet wist.Ik ga het even hier vragen maar is er ook een gelijkaardige thread voor de xbox series X ? Ik vind dit toestel precies ook nergens ?
Zijn dat bundels bij dreamland ?

Ik heb voor de Xbox, net zoals voor de PS5 mijn in DL laten noteren. Ik heb in dezelfde periode al 3 PS5 aangeboden gehad, waarvan 2 gekocht 3de laten gaan. Maar wel geen enkele Xbox in dezelfde periode... dus ik weet niet of het aan DL ligt dan... maar GM zit ook neig achter op Xbox vlak, dus dunno. Dacht zelf dat de Xbox neig achter stond qauverkoop laatste keer.Vreemd wel aangezien er laatste periode meer Xbox leveringen zouden geweest zijn.
Xbox zou ook meer verkocht hebben, zal waarschijnlijk daaraan gekoppeld zijn.
1) Availability – In the current state of the market, pretty much every modern day console is selling out either immediately or in a short amount of time, so simply the ability to make and ship more units than your competition is a big factor here. Sure, it’s possible maybe more people wanted PS5s than Xboxes, but if Sony couldn’t produce them, and Microsoft had higher output numbers, that could be a significant portion of the difference here.
Komt van: https://www.forbes.com/sites/paulta...utsold-switch-ps5-in-us-dollar-sales-in-june/
Had dat ergens op youtube gezien laatst vandaar...
Zelf volg ik het niet meer op aangezien ik ze allebei reeds heb.
Ge kunt zo een stock bot volgen op Telegram voor Xbox zoals voor de PS, als ge dat nog niet wist.
Ik zie ze hier en daar toch wel eens verschijnen online maar volg die bots niet dus is meer als ik het toevallig eens zie.
Roh durf het ook niet juist te zeggen eigenlijk, zeker omdat ik het zelf niet meer opvolg.Ik heb voor de Xbox, net zoals voor de PS5 mijn in DL laten noteren. Ik heb in dezelfde periode al 3 PS5 aangeboden gehad, waarvan 2 gekocht 3de laten gaan. Maar wel geen enkele Xbox in dezelfde periode... dus ik weet niet of het aan DL ligt dan... maar GM zit ook neig achter op Xbox vlak, dus dunno. Dacht zelf dat de Xbox neig achter stond qauverkoop laatste keer.

Liggen ze daar gewoon in de winkel, of moet je er naar vragen? Of op lijst zetten?Dreamland Tongeren had Disc + 1 extra witte controller voor 563, voel ik me toch nog niet zo “bundel style” geript![]()
Vragen , dan tovert een medewerker die van achter de winkel naar de kassa samen met een extra controller in retail verpakking.Liggen ze daar gewoon in de winkel, of moet je er naar vragen? Of op lijst zetten?
Sorry maar dat is echt ZO fout. Een xbox is een PAK makkelijker te krijgen als je de telegram volgt voor een xbox. Waar haal je het dat een ps5 makkelijker te krijgen isXbox is veeeel erger om te kunnen krijgen dan een PS5. Khad al 3-4 PS5's kunnen hebben, maar nog geen enkele Xbox..

Ik haal dat bij het feit dat ik er op 2-3 weken zonder moeite een uit de winkel kan halen, zonder telegram...Sorry maar dat is echt ZO fout. Een xbox is een PAK makkelijker te krijgen als je de telegram volgt voor een xbox. Waar haal je het dat een ps5 makkelijker te krijgen is![]()
Bij Game Mania zijn ze allemaal uitgeleverd ondertussen…Ondertussen zijn ze bij gamemania nog aan hun pre-orders van bijna een jaar geleden![]()
Is nog niet zo heel lang. GM liep op een bepaald moment echt enorm triest veel achter.Bij Game Mania zijn ze allemaal uitgeleverd ondertussen…
Denk ook niet dat ze al allemaal uitgeleverd zijn vorige maand zaten ze aan pre orders van november in GM bij ons in de buurt.Is nog niet zo heel lang. GM liep op een bepaald moment echt enorm triest veel achter.