PS5 waar nog te vinden?

Je bent verplicht om spiderman en extra controller bij te kopen heb ik gehoord via een vriend… niet echt intressant als je die game niet wil
Als dat het probleem is, lijkt het me ook niet dat je een PS5 zo graag wilt dan. 🙂 die game kan je makkelijk verkopen.

Ik vind het veel erger zoals de MM doet waar je 37 dozen pampers, 4 paletten frolik, een off brand headset en laatstation bij moet komen.

Je bent verplicht om spiderman en extra controller bij te kopen heb ik gehoord via een vriend… niet echt intressant als je die game niet wil
Idd heb ik moeten doen
Game heb ik verkocht en een laadstation en media remote gekocht
Ik ben plus en Ps now dus een game had ik niet direct nodig maar de ratchet and clank bundel was net verkocht want die game wil ik sowieso
Het is een stille en snelle console en ben aangenaam verrast.

Moest het met korting zijn mss. Denk dat die Pampers en Froliks net voorbij de inflatie index zijn gepasseerd als er een PS5 naast staat 😂
Ej, ik heb een kind van 1,5 jaar en mijn schoonmoeder heeft nog maar een paar weken een nieuwe hond. Ik wil maar zeggen, we komen toch al aardig in de buurt om het een legit aanbod te vinden xD

Als de email klopt eindelijk een ps5 te pakken via nedgame

Wel een dure bundel met 3 games en extra controller.
Demon souls heeft maat gelukkig interesse in, Spiderman en ratchet en clank nu nog proberen verkopen

Hier ook eens beginnen zoeken achter een PS5 om tegen oktober klaar te zijn voor Battlefield 2042. Hopelijk is het spel geen teleurstelling :p

Ik ga het even hier vragen maar is er ook een gelijkaardige thread voor de xbox series X ? Ik vind dit toestel precies ook nergens ?

Terug
Bovenaan