Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk dan toch enkel voor uMM online nu een drop

Ik heb hem +5min online zien staan.Denk dan toch enkel voor u![]()
online zien is helaas niet hetzelfde als effectief kunnen bestellenIk heb hem +5min online zien staan.
. Soms kunnen de product pagina's niet volgen met de echte stock en als je wilt afrekenen, krijg je een fout.Ik snap dat toch niet goed. Zitten er dan echt zo veel mensen op die website te wachten? Want ge weet toch nooit op voorhand het exacte tijdstip?Ze waren echt supersnel weg. 10:16 gepost, om 10:17 geklikt en ze waren foetsjie
Werkt met bots die je een melding geven.Ik snap dat toch niet goed. Zitten er dan echt zo veel mensen op die website te wachten? Want ge weet toch nooit op voorhand het exacte tijdstip?
Ah ja tuurlijk. Maar dan nog…dan moet ge toch haast instant kunnen bestellen als ge een melding krijgt.Werkt met bots die je een melding geven.
Hangt van de grootte van de drops af. Soms sec, de andere keer minuten.Ah ja tuurlijk. Maar dan nog…dan moet ge toch haast instant kunnen bestellen als ge een melding krijgt.
Klopt, das gewoon geluk hebben. De meeste die hier wel meerdere exemplaren hebben kunnen kopen, werken vaak thuis heb ik de indruk. Ik ook.Ah ja tuurlijk. Maar dan nog…dan moet ge toch haast instant kunnen bestellen als ge een melding krijgt.
.
Ik stop er zelf ook mee om er te kopen voor anderen , gisteren nog 1 kunnen reserveren voor een kennis in dreamland Lede.De Ratchet disc bundel was ongeveer na 23 min uitverkocht. Dus ik vermoed dat @Kenpachi nèt erlangs heeft gegrepen dan.
Maar toch weer een grote kans gehad om te bestellen. beide versies hebben minstens een kwartier te bestellen gestaan.
& met telegram stock bots had je dit dus gemakkelijk kunnen zien & bestellen op een kwartier tijd.
--
Ik koop er geen meer voor anderen. ik blijft wel de stock bots volgen om hier gewoon de meldingen te kunnen geven, om misschien mensen zonder gsm / stock bots verder te helpen.