PS5 waar nog te vinden?

Ik zat (als passagier) in de auto toen ik melding kreeg van die stockbot. Meteen op kopen geklikt maar ik had geen mediamarkt account dus moest wel nog al mijn gegevens invoeren. Dan betaald met Paypal. Om een of andere reden is dat nu wel gelukt, vorige keren was ik altijd te laat of liep het vast.

Ah ja tuurlijk. Maar dan nog…dan moet ge toch haast instant kunnen bestellen als ge een melding krijgt.
Klopt, das gewoon geluk hebben. De meeste die hier wel meerdere exemplaren hebben kunnen kopen, werken vaak thuis heb ik de indruk. Ik ook.

dus door de dag heb ik 99% van de tijd men gsm in de buurt liggen en is het “gemakkelijker” om snel op die meldingen te kunnen reageren.

Is ook een kwestie van je account gegevens allemaal al juist in te vullen, zodat je wanneer een melding komt eigenlijk gewoon met 3 kliks door het bestelproces zijt. Inloggen - adresgegevens “bevestigen” - Paypal selecteren 😅.

Alles hangt ook wat af van de drop. Mediamarkt zet vaker kleine voorraad online. Bol lijkt het wat op te sparen om dan ineens 7000 consoles te kunnen verkopen. Dan heb je enkele minuten, wat natuurlijk nog snel is, maar al beter dan enkele seconden 🙂

inderdaad ben het ook in de gaten aan het houden wanneer de reserveer knop verdwijnt. Nu al 15 min zowat.
Wel gemerkt dat de 2 product pagina's niet via de normale PS5 console pagina te vinden is. Mogelijks heeft het daar mee te maken?

edit: de digital is na ongeveer 17 min uitverkocht., disc nog beschikbaar

Disc staat nog te reserveren maar verdwijnt uit je mandje wanneer je verder gaat. Ik vond het al verdacht lang:)

Merci voor de tip Yogi, ik was er dicht bij deze keer, geloof ik.

Iedereen die ik ken heeft ondertussen al een ps kunnen scoren. Wekelijks wel meerdere kansen ondertussen, nu ook terug 2 vrienden via deze drop op bol.com .

De Ratchet disc bundel was ongeveer na 23 min uitverkocht. Dus ik vermoed dat @Kenpachi nèt erlangs heeft gegrepen dan.
Maar toch weer een grote kans gehad om te bestellen. beide versies hebben minstens een kwartier te bestellen gestaan.
& met telegram stock bots had je dit dus gemakkelijk kunnen zien & bestellen op een kwartier tijd.
--
Ik koop er geen meer voor anderen. ik blijft wel de stock bots volgen om hier gewoon de meldingen te kunnen geven, om misschien mensen zonder gsm / stock bots verder te helpen.

Iemand die nog op zoek is naar
De Ratchet disc bundel was ongeveer na 23 min uitverkocht. Dus ik vermoed dat @Kenpachi nèt erlangs heeft gegrepen dan.
Maar toch weer een grote kans gehad om te bestellen. beide versies hebben minstens een kwartier te bestellen gestaan.
& met telegram stock bots had je dit dus gemakkelijk kunnen zien & bestellen op een kwartier tijd.
--
Ik koop er geen meer voor anderen. ik blijft wel de stock bots volgen om hier gewoon de meldingen te kunnen geven, om misschien mensen zonder gsm / stock bots verder te helpen.
Ik stop er zelf ook mee om er te kopen voor anderen , gisteren nog 1 kunnen reserveren voor een kennis in dreamland Lede.
Mij ook verwijderd van de telegram groepen , want het is toch steeds verleidelijk :D

Terug
Bovenaan