PS5 waar nog te vinden?

Ik doe het voor de rush bij een drop (nog geen gescoord).
Ik denk dat we hier op het werk consumptiecheques gaan krijgen...ideaal zou zijn als ik eentje in een winkel kan kopen en die cheques kan gebruiken :)

Ik heb waarschijnlijk een disc bundel met ratchet over.

Als dat zo is. Komt die hier te koop aan inkoopprijs.

De ps5 op overschot is weg. Ik hou jullie op de hoogte als ik nog iemand plezier kan doen als ik er eentje kan scoren.

Iemand nog tips om succesvol 1 op de kop te kunnen tikken? Ik ben sinds vandaag beginnen rondkijken. Zit al in 2 van die telegram groepen, maar meestal Nederlandse websites waar het me niet lukt om te bestellen. Afhalen is ook geen mogelijkheid(mediamarkt)

Iemand nog tips om succesvol 1 op de kop te kunnen tikken? Ik ben sinds vandaag beginnen rondkijken. Zit al in 2 van die telegram groepen, maar meestal Nederlandse websites waar het me niet lukt om te bestellen. Afhalen is ook geen mogelijkheid(mediamarkt)
Wachten op drops bij dreamland, mediamarkt be, bol. Amazon heeft de tactiek aangepast en alle PlayStation onder de prime noemer gehangen

Ik las dat er hier mensen eentje gescored hadden via Dreamland, liggen ze daar soms fysiek in de winkel?
Eerder in het magazijn, maar beste optie is af en toe eens bellen, of je daar op een lijstje laten zetten.
Afhankelijk van welke winkel/regio kan je er snel eentje hebben.

Ik las dat er hier mensen eentje gescored hadden via Dreamland, liggen ze daar soms fysiek in de winkel?
Bij dreamland Hasselt hadden ze er een paar weken geleden een hele hoop, collega op het werk en mijn vriendin hebben er toen daar twee gekocht. Ik bij Dreamland Mol een gekocht en daar gebeld en zo heeft de kleine van mijn nicht een kunnen bemachtigen
Mijn series x komt ook van dreamland Hasselt
Geen enkel van de consoles lagen fysiek in de winkel en ze werken daar niet met lijsten
Ik heb gewoon twee keer per week gebeld en direct naar daar gereden

Terug
Bovenaan