Ik heb er nog ene in de koffer liggen en juist eentje afgeleverd aan een collega. Puur om mensen die gene hebben aan eentje te helpen. Het is niet voor mij dus.Moet er iets voor over hebben![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb er nog ene in de koffer liggen en juist eentje afgeleverd aan een collega. Puur om mensen die gene hebben aan eentje te helpen. Het is niet voor mij dus.Moet er iets voor over hebben![]()
Precies lastiger, ik had in DL net zoals met de PS5 me op een lijst gezet. En heb ondertussen al 3 maal een PS5 aangeboden gekregen in die DL winkel, maar nog maar 0 XBX consoles. En dan moet je nog weten, dat ik voor de XBX als enige op de lijst stond. Dus ik denk dat ze die bijna niet binnen krijgen.Hoe goed is de XSX eigenlijk verkrijgbaar momenteel? Online is ie zo goed als overal uitverkocht, maar vind je hem makkelijk in de winkels?
Ik weet van een GM winkel ( kleine maand geleden ) dat ze dit jaar nog maar 1 Xbox series X binnen hebben gekregen.Precies lastiger, ik had in DL net zoals met de PS5 me op een lijst gezet. En heb ondertussen al 3 maal een PS5 aangeboden gekregen in die DL winkel, maar nog maar 0 XBX consoles. En dan moet je nog weten, dat ik voor de XBX als enige op de lijst stond. Dus ik denk dat ze die bijna niet binnen krijgen.
Zegt volgens mij meer over GM dan wat anders....Ik weet van een GM winkel ( kleine maand geleden ) dat ze dit jaar nog maar 1 Xbox series X binnen hebben gekregen.
Hoezo? Ik sta al 2 maand als enige in DL op een lijst en ik heb van hun nog niets gehoord... wel al drie PS5's in diezelfde periode.Zegt volgens mij meer over GM dan wat anders....
Was hier onlangs iemand die zegde dat microsoft zijn zaakjes beter op orde heeftHoezo? Ik sta al 2 maand als enige in DL op een lijst en ik heb van hun nog niets gehoord... wel al drie PS5's in diezelfde periode.
Zegt volgens mij meer over de Xbox leveringen, dan over de winkel keten. Heb het gevoel dat de PS5's overal de deuren uit vliegen, maar er amper een Xbox te koop is ergens. Hoor er eerlijk gezegd ook maar weinigen achter vragen ook...

Microsoft lijkt prioriteit te geven aan bepaalde retailers (Bol.com, MediaMarkt, Microsoft Store) voor de Xbox Series X in de Benelux.Hoezo? Ik sta al 2 maand als enige in DL op een lijst en ik heb van hun nog niets gehoord... wel al drie PS5's in diezelfde periode.
Zegt volgens mij meer over de Xbox leveringen, dan over de winkel keten. Heb het gevoel dat de PS5's overal de deuren uit vliegen, maar er amper een Xbox te koop is ergens. Hoor er eerlijk gezegd ook maar weinigen achter vragen ook...
Hier lukt het al niet meerNet een PS5 zonder accessoires of games kunnen bestellen op mediamarkt![]()
Ze waren echt supersnel weg. 10:16 gepost, om 10:17 geklikt en ze waren foetsjieHier lukt het al niet meer
media markt heeft echt kleine batches. ge moet daar al binnen de 10-20 sec van de melding op "BESTEL" hebben geklikt op het einde van u checkout proces, anders zijt ge te laat.Ze waren echt supersnel weg. 10:16 gepost, om 10:17 geklikt en ze waren foetsjie
Om dan een mail te krijgen van bol.com dat ze een fout gemaakt hebben en dat je toch geen hebtVoor velen is het wachten op de volgende grotere batch van Bol oa die 10 minuten blijft open staan.