PS5 waar nog te vinden?

Ik wordt er eerlijk gezegd een beetje moedeloos van. En ik ga echt geen bundel kopen met zaken die ik niet nodig heb.
Ik wil gerust een game erbij, geen probleem. Maar al de rest mogen ze houden.

Gisteren thans nog een drop geweest op mediamarkt. Dat was de tweede keer van deze week.

Hoe goed is de XSX eigenlijk verkrijgbaar momenteel? Online is ie zo goed als overal uitverkocht, maar vind je hem makkelijk in de winkels?

Hoe goed is de XSX eigenlijk verkrijgbaar momenteel? Online is ie zo goed als overal uitverkocht, maar vind je hem makkelijk in de winkels?
Precies lastiger, ik had in DL net zoals met de PS5 me op een lijst gezet. En heb ondertussen al 3 maal een PS5 aangeboden gekregen in die DL winkel, maar nog maar 0 XBX consoles. En dan moet je nog weten, dat ik voor de XBX als enige op de lijst stond. Dus ik denk dat ze die bijna niet binnen krijgen.

Het aantal drops in Nederlandse MediaMarkt-winkels was deze week niet normaal. De ene na de andere melding via Telegram en de bundels stonden lange tijd online.
Nu goed, ge moest er wel het een en ander bijnemen.

Precies lastiger, ik had in DL net zoals met de PS5 me op een lijst gezet. En heb ondertussen al 3 maal een PS5 aangeboden gekregen in die DL winkel, maar nog maar 0 XBX consoles. En dan moet je nog weten, dat ik voor de XBX als enige op de lijst stond. Dus ik denk dat ze die bijna niet binnen krijgen.
Ik weet van een GM winkel ( kleine maand geleden ) dat ze dit jaar nog maar 1 Xbox series X binnen hebben gekregen.

Moest er iemand geïnteresseerd zijn in een ps5 pack aan de winkelprijs kan ik wel iemand helpen. Ps5 disc + extra controller + spiderman €620. Regio Kempen

Zegt volgens mij meer over GM dan wat anders....
Hoezo? Ik sta al 2 maand als enige in DL op een lijst en ik heb van hun nog niets gehoord... wel al drie PS5's in diezelfde periode.
Zegt volgens mij meer over de Xbox leveringen, dan over de winkel keten. Heb het gevoel dat de PS5's overal de deuren uit vliegen, maar er amper een Xbox te koop is ergens. Hoor er eerlijk gezegd ook maar weinigen achter vragen ook...

PS5 is al 10 miljoen keer verkocht. Volgens schattingen zou de Xbox Series X|S 'slechts' 6.5 miljoen keer verkocht zijn.

Hoezo? Ik sta al 2 maand als enige in DL op een lijst en ik heb van hun nog niets gehoord... wel al drie PS5's in diezelfde periode.
Zegt volgens mij meer over de Xbox leveringen, dan over de winkel keten. Heb het gevoel dat de PS5's overal de deuren uit vliegen, maar er amper een Xbox te koop is ergens. Hoor er eerlijk gezegd ook maar weinigen achter vragen ook...
Was hier onlangs iemand die zegde dat microsoft zijn zaakjes beter op orde heeft :sarcastic:

Microsoft lijkt prioriteit te geven aan bepaalde retailers (Bol.com, MediaMarkt, Microsoft Store) voor de Xbox Series X in de Benelux.

Ik heb toch al een paar keer Xbos Series X zien staan in de Mediamarkt hier, telkens hadden ze een stuk of 5 ofzo en dat was meestal op een zaterdag.

Ze waren echt supersnel weg. 10:16 gepost, om 10:17 geklikt en ze waren foetsjie
media markt heeft echt kleine batches. ge moet daar al binnen de 10-20 sec van de melding op "BESTEL" hebben geklikt op het einde van u checkout proces, anders zijt ge te laat.
Voor velen is het wachten op de volgende grotere batch van Bol oa die 10 minuten blijft open staan.

Terug
Bovenaan