PS5 waar nog te vinden?

Xbox is veeeel erger om te kunnen krijgen dan een PS5. Khad al 3-4 PS5's kunnen hebben, maar nog geen enkele Xbox..
Vreemd wel aangezien er laatste periode meer Xbox leveringen zouden geweest zijn.
Xbox zou ook meer verkocht hebben, zal waarschijnlijk daaraan gekoppeld zijn.

1) Availability – In the current state of the market, pretty much every modern day console is selling out either immediately or in a short amount of time, so simply the ability to make and ship more units than your competition is a big factor here. Sure, it’s possible maybe more people wanted PS5s than Xboxes, but if Sony couldn’t produce them, and Microsoft had higher output numbers, that could be a significant portion of the difference here.

Komt van: https://www.forbes.com/sites/paulta...utsold-switch-ps5-in-us-dollar-sales-in-june/
Had dat ergens op youtube gezien laatst vandaar...
Zelf volg ik het niet meer op aangezien ik ze allebei reeds heb.

Ik ga het even hier vragen maar is er ook een gelijkaardige thread voor de xbox series X ? Ik vind dit toestel precies ook nergens ?
Ge kunt zo een stock bot volgen op Telegram voor Xbox zoals voor de PS, als ge dat nog niet wist.
Ik zie ze hier en daar toch wel eens verschijnen online maar volg die bots niet dus is meer als ik het toevallig eens zie.

Vreemd wel aangezien er laatste periode meer Xbox leveringen zouden geweest zijn.
Xbox zou ook meer verkocht hebben, zal waarschijnlijk daaraan gekoppeld zijn.

1) Availability – In the current state of the market, pretty much every modern day console is selling out either immediately or in a short amount of time, so simply the ability to make and ship more units than your competition is a big factor here. Sure, it’s possible maybe more people wanted PS5s than Xboxes, but if Sony couldn’t produce them, and Microsoft had higher output numbers, that could be a significant portion of the difference here.

Komt van: https://www.forbes.com/sites/paulta...utsold-switch-ps5-in-us-dollar-sales-in-june/
Had dat ergens op youtube gezien laatst vandaar...
Zelf volg ik het niet meer op aangezien ik ze allebei reeds heb.

Ge kunt zo een stock bot volgen op Telegram voor Xbox zoals voor de PS, als ge dat nog niet wist.
Ik zie ze hier en daar toch wel eens verschijnen online maar volg die bots niet dus is meer als ik het toevallig eens zie.
Ik heb voor de Xbox, net zoals voor de PS5 mijn in DL laten noteren. Ik heb in dezelfde periode al 3 PS5 aangeboden gehad, waarvan 2 gekocht 3de laten gaan. Maar wel geen enkele Xbox in dezelfde periode... dus ik weet niet of het aan DL ligt dan... maar GM zit ook neig achter op Xbox vlak, dus dunno. Dacht zelf dat de Xbox neig achter stond qauverkoop laatste keer.

Ik heb voor de Xbox, net zoals voor de PS5 mijn in DL laten noteren. Ik heb in dezelfde periode al 3 PS5 aangeboden gehad, waarvan 2 gekocht 3de laten gaan. Maar wel geen enkele Xbox in dezelfde periode... dus ik weet niet of het aan DL ligt dan... maar GM zit ook neig achter op Xbox vlak, dus dunno. Dacht zelf dat de Xbox neig achter stond qauverkoop laatste keer.
Roh durf het ook niet juist te zeggen eigenlijk, zeker omdat ik het zelf niet meer opvolg.
Die site spreekt wel over US misschien dat er met Europa verschil is, ik zou denken dat ze gewoon wereldwijd versturen.

Ik ga bijna altijd Dreamland en ook altijd vlotte leveringen gehad.
Maar mijn huidige consoles komen beide van Mediamarkt, bij Dreamland kreeg ik totaal niks te pakken en ze namen ook geen lijsten in het begin.

Mediamarkt heb ik Xbox eigenlijk meteen na launch kunnen kopen via de site, waarschijnlijk ene geannuleerde want daarna was hij niet meer beschikbaar.
Voor de PS5 was ik altijd te laat na zo een melding door men werk en dergelijke, dan uiteindelijk maar op lijst via Mediamarkt en het zou maanden duren zeiden ze.
10-tal dagen later kon ik hem gaan halen, geloofde het zelf niet en dat was ergens rond Maart.

Denk dat Dreamland leveringen op een lager pitje stonden dan wat ze gewoon waren of toch zeker tegen andere spelers.
Kameraad had bij Gamemania PS5 gepreordered al maanden op voorhand en ik had mijn PS5 zelfs nog eerder dan hij. 😅

Liggen ze daar gewoon in de winkel, of moet je er naar vragen? Of op lijst zetten?
Vragen , dan tovert een medewerker die van achter de winkel naar de kassa samen met een extra controller in retail verpakking.

Rek was leeg en ik vroeg gewoon “u heeft toevallig geen PlayStation 5 consoles staan ? “ en de dame zei “ toevallig net wel, met 1 extra controller voor 563 Euro “

Sorry maar dat is echt ZO fout. Een xbox is een PAK makkelijker te krijgen als je de telegram volgt voor een xbox. Waar haal je het dat een ps5 makkelijker te krijgen is 😂
Ik haal dat bij het feit dat ik er op 2-3 weken zonder moeite een uit de winkel kan halen, zonder telegram...

Hier ook interesse in Nederlandse voorraden.
Vandaag gebeld op MM Hasselt en Dreamland Tongeren, Hasselt, Leuven. Nergens voorraad, Hasselt dacht pas einde van de maand.

Terug
Bovenaan