PS5 waar nog te vinden?

Als iemand de disc versie zoekt , ik heb ne maat die de digitale versie zoekt om te ruilen voor zijn disc versie met dan gewoon de 100€ opleg.

Console is ongeopend maar wil dus enkel ruilen tegen een Digitale versie.

Grts

Probeer al een tijdje de ps5 te bemachtigen. Voorlopig nog geen geluk, hopelijk lukt het met Telegram een keertje... Het is al zo ver gekomen dat ik ben beginnen twijfelen voor een series s + gamepass😛

Nieuwe Telegram user hier, was dus de eerste keer dat ik een alert kreeg. Meteen doorgeklikt en uiteraard unavailable, tof!

Heeft het tegenwoordig nog zin om je ergens op een lijst te zetten? Er was een periode dat er heel sporadisch eens een paar out in the wild stonden (Mediamarkt herinner ik me), dat is al een hele tijd niet meer gebeurd waarschijnlijk?

Telegram gaat volgens mij altijd sneller zijn omdat je daar de meldingen van amazon krijgt. Enerzijds krijgen die gewoon volgens mij het meeste stock, anderzijds omdat daar ze daar vaak stapsgewijs aangeboden worden op de verschillende regiosites. Als er een melding komt van amazon.de, is de kans groot dat dicht erop een melding van amazon.fr komt. Dus als je de eerste gemist hebt, zou ik wel klaar zitten voor de volgende meldingen. Ik heb er zo ook al twee kunnen bestellen, eentje voor mezelf en een voor een kameraad die niet de hele dag voor de pc kon hangen.

Op een lijst zetten zal nooit kwaad kunnen, maar ik vermoed dat ze op de meeste plaatsen zodanig lange lijsten hebben dat het zo nog maanden kan duren.

Als iemand de disc versie zoekt , ik heb ne maat die de digitale versie zoekt om te ruilen voor zijn disc versie met dan gewoon de 100€ opleg.

Console is ongeopend maar wil dus enkel ruilen tegen een Digitale versie.

Grts
Ik zou gerust willen ruilen, maar mijn ps5 is nog in reservatie bij MM 😅

Had een PS5 digital terwijl 'k de disk zoek, maar doorverkocht aan een maat die het sowieso maar half-half wou :(
Das jammer , ja mijne maat zoek echt enkel te Digitale omdat hij echt enkel 2-4 games koopt per jaar en dan nog digitaal en hij mooier is.
Lijkt wel of de digitale moeilijker te vinden is :)
Hij zal wel iemand vinden zeker die wilt ruilen.

Er staan er op Coolblue - en 5 seconden later ligt de site plat :laugh:

coolblue.png

Te triest voor woorden hoe de bots alles kapot maken

Hier op app en op site 1 in mn winkelmand, maar bij betaling is mijn winkelmand plots leeg.. Helaas. Wou eigenlijk ook eerder een digitale maarja..

Terug
Bovenaan