Idem hier. Al 3 via Amazon kunnen kopen.I know maar heb er toch al 4 kunnen kopen via amazon in't verleden en mijn buurjongetje heeft er ook nog 1 nodig.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idem hier. Al 3 via Amazon kunnen kopen.I know maar heb er toch al 4 kunnen kopen via amazon in't verleden en mijn buurjongetje heeft er ook nog 1 nodig.![]()
Ik zou gerust willen ruilen, maar mijn ps5 is nog in reservatie bij MMAls iemand de disc versie zoekt , ik heb ne maat die de digitale versie zoekt om te ruilen voor zijn disc versie met dan gewoon de 100€ opleg.
Console is ongeopend maar wil dus enkel ruilen tegen een Digitale versie.
Grts

Kan nog lang durenIk zou gerust willen ruilen, maar mijn ps5 is nog in reservatie bij MM![]()

Das jammer , ja mijne maat zoek echt enkel te Digitale omdat hij echt enkel 2-4 games koopt per jaar en dan nog digitaal en hij mooier is.Had een PS5 digital terwijl 'k de disk zoek, maar doorverkocht aan een maat die het sowieso maar half-half wou![]()

Als hij kan wachten wil ik wel ruilen, wil er desnoods nu al omkomenKan nog lang duren![]()

Tegenwoordig een van de betere investeringen denk ik. Brengt meer op dan een spaarboekjeGeen zorgen iedereen, we kunnen ze straks allemaal weer via Facebook, Marktplaats en 2dehands kopen!

Dat kost dan ook meer dan dat het opbrengt momenteelTegenwoordig een van de betere investeringen denk ik. Brengt meer op dan een spaarboekje![]()