Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Honderd keer moeten refreshen bij de betaalwijze, uiteindelijk gefaald en nu is de winkelmand terug leeg en zijn ze allemaal weg. Dat is om de laptop door het raam te flikkeren.
Shit man, wat slecht voor mijn hart. Uiteindelijk ook op betaalwijze geraakt, zowel op mijn GSM als mijn computer. Uiteindelijk niks gelukt en nu is alles weg
Tja, er zit niets anders op dan het op deze manier te blijven proberen en te bidden dat je een keer geluk hebt. En het zal waarschijnlijk nog een jaar van dat zijn. Frustrerende vooruitzichten.
5keer een verschillende in winkelmandje gehad en 100 keer refresh bij elke stap. Uiteindelijk wel kunnen betalen en mail gehad en staat nu bij men bestellingen op coolblue ook. Eindelijk.
Wel stom zet je melding via mail aan maar krijg je niks.
Telegram stond op pc op en kreeg melding dat valhalla versie in NL verkocht werd. Dus direct naar BE gegaan en lag toen al plat. Toch beetje geluk gehad tussen de bots wss
Ik weet niet dat jullie het beseffen, maar die alert was van coolblue NL en die leveren niet in BE. Net melding voor mediamarkt.nl voor xbox maar je kan dat niet laten leveren in België...