GM al zeker niet, MM als ik het gaan vragen ben eind maart ook niet ze droppen er los in de winkel of dat waar is kan ik niet bevestigen.Ik dacht dat ze geen meer aannemen..
maar ben dit niet zeker
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GM al zeker niet, MM als ik het gaan vragen ben eind maart ook niet ze droppen er los in de winkel of dat waar is kan ik niet bevestigen.Ik dacht dat ze geen meer aannemen..
maar ben dit niet zeker
Februari 2021?Ik ben daarnet mijn ps5 en de ps5 van mijn broer gaan halen in MM Eke. Bestelling gedaan half februari.
die drops zijn gewoon niet te krijgen .. telkens "We are sorry, problem"Drops bij Amazon Uk en De
Zie mijn post hierboven als je geluk hebt is er nog 1 beschikbaarIk blijf nog wachten op een digital drop

Ja februari 2021. Dus hzt begint te korten, al weet ik niet tot wanneer ze pre orders aanvaard hebben..Februari 2021?
Hoe verantwoordelijkGisteren ritje naar Coolblue Eindhoven gedaan!
![]()

Intussen uitverkocht, maar ik ga toch wachten op de disk-versie.Games en Co heeft de digital binnen: https://www.gamesenco.be/product/pl...l-edition-levering-is-voorzien-juni-juli-2021
Als ge kunt wachten tot 2032... waarom niet!mss best wachten op ps6![]()

Ja februari 2021. Dus hzt begint te korten, al weet ik niet tot wanneer ze pre orders aanvaard hebben..