PS5 waar nog te vinden?

Omdat mijn goesting in een PS5 omgekeerd evenredig is met de beschikbaarheid, heb ik eindelijk Telegram gedownload. Ik volg nu enkel de PSX Stock Bot, is dat de beste optie? Dat het zover moest komen... 🤣

Ja vanaf 1 juli komt daar nu nog eens btw op ook , alst van buiten de eu is.
Da's nu ook zo hoor.
Enige verschil vanaf 1 juli is dat de vrijstelling voor goederen onder de 22 euro dan wegvalt, daarop zal je dus ook BTW moeten betalen.

Die stockbots zijn toch echt wel de moeite hoor, al moet je nog altijd geluk hebben en snel zijn. Vanochtend al de 4e die ik zo heb kunnen scoren, 2e bij bol en 2 bij Amazon (FR en ES). Eerste voor mezelf, andere 3 voor vrienden. Nu heeft iedereen in mijn vriendenkring eentje, volgende is voor iemand hier als het nog eens lukt. :unsure:

Die stockbots zijn toch echt wel de moeite hoor, al moet je nog altijd geluk hebben en snel zijn. Vanochtend al de 4e die ik zo heb kunnen scoren, 2e bij bol en 2 bij Amazon (FR en ES). Eerste voor mezelf, andere 3 voor vrienden. Nu heeft iedereen in mijn vriendenkring eentje, volgende is voor iemand hier als het nog eens lukt. :unsure:
Vanochtend? Er is geen melding meer geweest sinds gisteren.. of ik mis hier nog stockbots?

maar toch, zullen alvast geen grote drops zijn geweest. In december had je toen dat Amazon DE,FR,ES,IT,UK allemaal achter elkaar afgingen en je had echt wel 5 minuten om te bestellen.

Ik had gisteren de meldingen van UK en FR gezien en direct geklikt en was al te laat. Zal dus maar echt een beperkte lading geweest zijn.

Tegen dat jij hem in je winkelmandje hebt gelegd en probeert naar het betalingsproces te gaan heeft een bot al lang afgerekend. Good Luck...

Maja volgens iemand anders hier bv kon je vorige keer op bol.com al 5min de console bestellen voor de melding binnen kwam op die app van telegram dusja dat helpt ook niet 😶

I know maar heb er toch al 4 kunnen kopen via amazon in't verleden en mijn buurjongetje heeft er ook nog 1 nodig. :)

Terug
Bovenaan