Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jup. Dat is’mOmdat mijn goesting in een PS5 omgekeerd evenredig is met de beschikbaarheid, heb ik eindelijk Telegram gedownload. Ik volg nu enkel de PSX Stock Bot, is dat de beste optie? Dat het zover moest komen...![]()

Kleine 2 maand geleden PS5 via UK amazon gekocht. 50eur invoerskosten + tussenstuk (10eur) voor de 'pries'.amazon uk drop momenteel, maar geen idee hoe het zit met de invoer gelet op de brexit?
Ja vanaf 1 juli komt daar nu nog eens btw op ook , alst van buiten de eu is.Kleine 2 maand geleden PS5 via UK amazon gekocht. 50eur invoerskosten + tussenstuk (10eur) voor de 'pries'.
Da's nu ook zo hoor.Ja vanaf 1 juli komt daar nu nog eens btw op ook , alst van buiten de eu is.

Vanochtend? Er is geen melding meer geweest sinds gisteren.. of ik mis hier nog stockbots?Die stockbots zijn toch echt wel de moeite hoor, al moet je nog altijd geluk hebben en snel zijn. Vanochtend al de 4e die ik zo heb kunnen scoren, 2e bij bol en 2 bij Amazon (FR en ES). Eerste voor mezelf, andere 3 voor vrienden. Nu heeft iedereen in mijn vriendenkring eentje, volgende is voor iemand hier als het nog eens lukt.![]()
Gisteren waren er 2 drops. Ene bij bol.com en ene bij Amazon UK.Vanochtend? Er is geen melding meer geweest sinds gisteren.. of ik mis hier nog stockbots?
Hij heeft dat gisterenavond gepostJa ik weet het maar hij zegt vanochtend![]()

Ja direct na de alert erop geklikt en ging al nimeer :/Zonet te koop bij Amazon.De

Bij mij ook en deze keer heb ik de melding zien verschijnen.Ik had er in winkelmandje kunnen leggen maar dat was het dan ook.