OK bedankt voor de info. Ik denk dat ik meer kans maak op een Series X dan een een PS5.Gewoon die telegram app downloaden en volgend kanaal toevoegen
![]()
heb er zo vorige week nog 1 kunnen kopen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
OK bedankt voor de info. Ik denk dat ik meer kans maak op een Series X dan een een PS5.Gewoon die telegram app downloaden en volgend kanaal toevoegen
![]()
heb er zo vorige week nog 1 kunnen kopen.
De PS5 voorlopig toch ook niet echt? Er is voor mij echt 0 reden om er momenteel 1 aan te schaffen.Maar die hebben geen games....
Ja met dan extra meer dan 500€ aan verzend kosten , verkoop is ook niet door Amazon.de xbox series x staat al paar dagen op amazon.de dat je hem kan kopen.
Demon’s Souls, Miles Morales, Returnal en volgende maand Ratchet & ClankDe PS5 voorlopig toch ook niet echt? Er is voor mij echt 0 reden om er momenteel 1 aan te schaffen.
. Maar ik snap wat je bedoelt.Demon’s Souls mag dan een remake zijn, het is er 1 van formaat. Ik had de oorspronkelijke nooit gespeeld, dusja.Demon's soul - remake en voor mij geen ''system must have''
Miles Morales - spiderman add-on ( nope, can't convince me otherwise )
Returnal - veel te niche
. Idem.Denk dat hij bedoeld dat er, net zoals voor mij, geen games zijn die hem boeien.
Idem hier, en ik kan gerust nog wachten tot volgend jaar wanneer er meer games uit zijn die mij interesseren!
Dan hoop ik voor jullie dat hij volgend jaar gemakkelijk binnen te halen is. Geruchten gaan de ronde dat het nog tot en met tweede kwartaal pittig kan zijn.Denk dat hij bedoeld dat er, net zoals voor mij, geen games zijn die hem boeien.
Idem hier, en ik kan gerust nog wachten tot volgend jaar wanneer er meer games uit zijn die mij interesseren!
De nieuwe controller vind ik ook wel beter in de hand liggen.Net eentje gescoord.Voorraad bij bol.com
leverdatum: 21/05