PS5 waar nog te vinden?

Zolang er geen HZD of Uncharted achtige game uit komt moet ik nog geen PS5, zijn ook ver de enige games die ik op PS4 heb gespeeld samen met God of War en The last of us en nog een paar.

Demon's soul - remake en voor mij geen ''system must have''
Miles Morales - spiderman add-on ( nope, can't convince me otherwise )
Returnal - veel te niche
Ratchet & Clank - is ca va en misschien 1 van de 1ste '' must haves'' maar ga er niet 24/7 bots voor in het oog houden die stock aanbieden wat op 120 seconden weg is.

Als je er zowiezo nog geen wilt kan je beter wachten, met het nieuws van een ''redesign'' aan de binnenkant van de PS5 in 2022 pakken ze misschien ook eens de issues aan van coil whine of de fan lotterij die, wederom na de PS4 fan lotterij, weer parten speelt.

Demon's soul - remake en voor mij geen ''system must have''
Miles Morales - spiderman add-on ( nope, can't convince me otherwise )
Returnal - veel te niche
Demon’s Souls mag dan een remake zijn, het is er 1 van formaat. Ik had de oorspronkelijke nooit gespeeld, dusja.
Miles Morales is niet zomaar een add-on. Akkoord, vrij korte speelduur, maar dit spel is zó goed. Voor mij zelfs stukken beter dan het origineel.
En ik snap echt niet wat er zo niche is aan Returnal. Roguelites/bullet hells zijn echt niet meer niche te noemen in deze tijd.

Maar goed, ieder zijn mening uiteraard. Ik heb er mij vorig jaar serieus mee bezig gehouden toen ik hoorde dat de schaarste wel eens tot juni kon duren. Nu ben ik heel blij dat ik hem sinds december heb, met de info dat we nu hebben.
Sowieso moet iedereen voor zichzelf beslissen of hij/zij er de moeite wil voor doen. Maar zeggen dat er geen games zijn, vind ik kort door de bocht.

Denk dat hij bedoeld dat er, net zoals voor mij, geen games zijn die hem boeien :).

Idem hier, en ik kan gerust nog wachten tot volgend jaar wanneer er meer games uit zijn die mij interesseren!

Denk dat hij bedoeld dat er, net zoals voor mij, geen games zijn die hem boeien :).

Idem hier, en ik kan gerust nog wachten tot volgend jaar wanneer er meer games uit zijn die mij interesseren!
Idem.
Ook het feit dat quasi alles nog uitkomt voor PS4.
Dit zorgt er voor dat ik nu bots moet gaan proberen voor zijn voor wat snellere laadtijden en betere graphics. Als ik morgen vrij kan bestellen, zonder al de hassle, haal ik hem in huis natuurlijk. Maar momenteel is het de moeite niet waard.

Dan hoop ik voor jullie dat hij volgend jaar gemakkelijk binnen te halen is. Geruchten gaan de ronde dat het nog tot en met tweede kwartaal pittig kan zijn.
Verder komt ook Final Fantasy VII Remake Intergrade eraan, die voor 1 of andere reden alleen maar speelbaar is op PS5.
God of War Ragnarok, Horizon 2, Ghostwire Tokyo en Kena komen er ook aan dit jaar.
En volgend jaar Gran Turismo 7, Final Fantasy XVI en Suicide Squad die volgens mij niet gaan komen op PS4.
En er zullen waarschijnlijk nog wel wat exclusives bekend gemaakt worden op E3 2021.

Zullen we dan wel zien als Horizon uit komt of er al hier of daar winkel stock is, indien niet dan wacht het nog maar even en pik ik erna de game USED op of ergens in een 1ste sale, idem voor andere exclusives die ik tegen dan heb gemist.

En wat je op E3 2021 ziet is toch pas voor eind 2022 of begin 2023, zie op PS4 naar de voorstelling van HZD of Spider-Man zat dik 2 jaar tussen, over The last of us 2 hun eerste trailer en de uiteindelijke release datum wil ik zelfs niet spreken, dat was een halve console gen.

Of er nu schaarste aan consoles is ja of nee... We doen precies of het eerste levensjaar van een console is ooit al boeiend geweest haha

Ik heb nog nooit het gevoel gehad van JAH die moet ik direct hebben, nog nooit. Is gewoon altijd geweest dat dat eerste jaar zowat een overgangsjaar is waar er niet al teveel gebeurd.

In tegenstelling tot de andere jaren vind ik wel dat de ps5 dan toch de console is waar je niet perse wilde wachten om hem aan te schaffen omdat hij in tegenstelling tot de vorige consoles backwards compatible is.. Je doet namelijk alles met je ps5 wat je anders met je ps4 zou doen, maar dan veel sneller en beter 😁 De nieuwe controller vind ik ook wel beter in de hand liggen.

amazon uk drop momenteel, maar geen idee hoe het zit met de invoer gelet op de brexit?

Terug
Bovenaan