PS5 waar nog te vinden?

Die van Diest is duidelijk een zenuwinzinking nabij na alle vragen de laatste maanden.

Pas in 2022, la mij gerust!!
 
Hoe vaak heb je die gebeld? ;)
Ik moet zeggen dat ik dit indertijd bij momenten ook wel beu was. En dat waren heel vaak gasten van 9L, die er niet even bij nagedacht hadden dat wij ook op het forum zaten. De dingen die ik zogezegd tegen hun zei was vaak lachen.
 
Denk dat er zijn die elke dag bellen :LOL:

Zelf eerste keer dat ik belde bij de PS4 had ik toen geluk dat er nog 1 niet was opgehaald.
 
Carrefour Diest zeide ze dat je nu pas in 2022 kans hebt om je ps5 te kopen in de winkel en niemand meer op de lijst zette :ROFLMAO:
De beleveringsrondes starten normaal volgende week terug op.
Natuurlijk voordat al die pre-orders bediend zijn :oops:
 
Al ergens info over hoe het zit bij GameMania. Heb in Oudenaarde al sinds begin september pre-order staan (met 250 euro voorschot) en nog altijd niks gehoord.
 
Al ergens info over hoe het zit bij GameMania. Heb in Oudenaarde al sinds begin september pre-order staan (met 250 euro voorschot) en nog altijd niks gehoord.
Op 9L werd iemand deze week opgebeld door GM en kon er eind van de week om komen. Pre-order was van half juni.
 
Ik ben aan het denken om gewoon naar een MM te gaan en mij daar op een wachtlijst zet?
 
Deze week leveringsronde en volgende week ook terug.
Komt wel goed mannen 😉
Mocht ook wel eens gebeuren, precies een eeuwigheid geleden. (als je elke dag zit te wachten)

Ik heb geen pre-order, weet ook niet waar best te bestellen en geen zin om er x aantal tegelijk te plaatsen.

Heb dat ook nog nooit gedaan. Mijn consoles altijd gewoon gaan ophalen in de winkel.
 
De winkel in zelzate is boos op sony omdat er te weinig toestellen zijn en hij veel werk heeft ,maar hij vergeet er wel bij te vertellen dat ook hij preorders toeliet van 10 oktober 2019 aan 150 euro voorschot.
 
Terug
Bovenaan