PS5 waar nog te vinden?

Ik denk dat de deadline voor inschrijven 19/01 was. Dus vandaag zullen ze voor iedereen de bestelling reserveren. Zie dat de PS5 nu bij mijn bestellingen staat met levering 31/12/2021.
 
Zeer benieuwd, het is al even windstil rond nieuwe batches. Telegram meldingen staan aan, ik hoop toch in de komende weken op z'n minst eens een kans te hebben. :/
 
Nog niet de moeite gedaan om dat te regelen, maar werkt blijkbaar wel? Is dat eigenlijk moeilijk? Niet dat ik zo per sé asap een PS5 wil maar goed, als het kan waarom niet?
 
Nog niet de moeite gedaan om dat te regelen, maar werkt blijkbaar wel? Is dat eigenlijk moeilijk? Niet dat ik zo per sé asap een PS5 wil maar goed, als het kan waarom niet?

ik heb er via die telegram groep al 2 kunnen scoren. Voor mij stukken interessanter dan op 16 wachtlijsten te staan.
 
Benieuwd of Bol deze week gaat verzenden vanaf de reserveringslijst.
Ze zouden zo'n 2200 stuks binnen krijgen.
 
Kan je me desnoods via pm even uitleggen hoe dat dan werkt? Versta er niet veel van.

veel is er niet aan hoor 😉 gewoon in de store die ‘telegram’ app downloaden en dan de link die ik heb gepost toevoegen. Je krijgt dan een melding als er toestellen beschikbaar zijn. Dan is het gewoon een kwestie van er snel genoeg bij te zijn.
 
Neen, je betaald €530 voor de disc versie
Er zijn toch extra douanekosten vanaf nu aan verbonden? "Het VK staat sinds 1 januari gelijk met VS of China of Australië. Wie daar iets bestelt dat duurder is dan 22 euro moet daarop de Belgische btw betalen. En op pakjes die meer dan 150 euro waard zijn, komen daar ook nog eens invoerrechten bij."
 
Er zijn toch extra douanekosten vanaf nu aan verbonden? "Het VK staat sinds 1 januari gelijk met VS of China of Australië. Wie daar iets bestelt dat duurder is dan 22 euro moet daarop de Belgische btw betalen. En op pakjes die meer dan 150 euro waard zijn, komen daar ook nog eens invoerrechten bij."
Als ik bij m’n afrekening kijk zie ik 80£ als ‘import fee’.
 
Terug
Bovenaan