PS5 waar nog te vinden?

Ik denk dat ze het ook effectief niet weten en april zeggen om “safe” te zitten. Ook Sony is stil heb ik de indruk...
 
Carrefour Sint Denijs Westrem weet nog niet wanneer volgende levering is.
Maar Sta nu wel op plaats 14 ipv 24 :)
 
Het actief zoeken naar ene en rap rap zijn met die bot alerts heb ik al lang opgegeven sinds die frats van Bol.
En als ik zo de berichten hoor en lees, ga ik er niet meer wakker van liggen en zitten stressen om snel ene te hebben.
 
Normaal zijn er terug leveringsrondes eind volgende week.
Misschien niet voor elke retailer, maar vermoed dat als er eentje een levering krijgt, de rest vaak volgt.
 
Snap ook niet waarom iedereen zo druk doet. T'is idd stukken moeilijker om games te vinden voor de nieuwe consoles, want er zijn er geen. XD
Zit hier met een OG PS4 en zou graag games als TLOU 2 en Ghost of Tsushima aan 60fps willen spelen wat op de PS5 mogelijk is.
 
Snap ook niet waarom iedereen zo druk doet. T'is idd stukken moeilijker om games te vinden voor de nieuwe consoles, want er zijn er geen. XD
Betere performance op PS4 games, PS+ Collection, cross generation titles die ik liever op de PS5 zou spelen (AC Valhalla), 4K bluray, ...
Allemaal dingen waardoor ik toch zit te popelen...
 
Volgens sommige berichten heeft amazon.de terug beperkte voorraad op 09/01 om 12u.
 
Carrefour Diest zeide ze dat je nu pas in 2022 kans hebt om je ps5 te kopen in de winkel en niemand meer op de lijst zette :ROFLMAO:
 
Terug
Bovenaan