PS5 waar nog te vinden?

Was heel even deze ochtend te koop bij Mediamarkt België maar natuurlijk weer net te laat 💩.
 
Was heel even deze ochtend te koop bij Mediamarkt België maar natuurlijk weer net te laat 💩.
Hoe had je dit gemerkt? Of doe je zelf uw ronden iedere morgen?
:p


Zit zo in die Telegram groepen, maar eigenlijk niet veel zin op in bv. FR/IT/DE/... te bestellen. Vooral als er dan iets aan is etc.
 
Hoe had je dit gemerkt? Of doe je zelf uw ronden iedere morgen?
:p


Zit zo in die Telegram groepen, maar eigenlijk niet veel zin op in bv. FR/IT/DE/... te bestellen. Vooral als er dan iets aan is etc.
Had het gelezen in die telegram groep.
natuurlijk net opt werk en als ik eens 10 min niet naar iPhone keek 🤣.
Maar zag hem nog staan maar als ik dan in winkelwagen legde was het terug leeg...

Geen problemen met bij Amazon te bestellen maar ookal druk ik direct op de link, toch zie ik niks staan...

maarja zijn natuurlijk 1000-en mensen die wss op zelfde link klikken.
 
De melding die momenteel af gaan op Amazon zijn idd single units of returns ofzo..

mals Amazon echt nieuwe leveringen krijgt gaan ze allemaal 1 voor 1 af, vaak hebt ge wel een minuut om te bestellen
 
Geleverd. Straks eens insteken, hopelijk duurt het niet te lang om Valhalla (disc) en Fifa (digital) te installeren. Is die Astro's playroom al geinstalleerd of moet je die ook nog downloaden?
 
Geleverd. Straks eens insteken, hopelijk duurt het niet te lang om Valhalla (disc) en Fifa (digital) te installeren. Is die Astro's playroom al geinstalleerd of moet je die ook nog downloaden?
Denk da ge die vraag beter stelt in het gewone PlayStation 5 Topic. 🙃
 
is toch niet altijd sluitend?
mijn vorige printer had een blok, mijn nieuwe printer niet
mijn vorige telenet digicorder had een blok, de die digibox heeft dat niet ...
ken zelf niets van elektriciteit moet ik zeggen, dus kan wel kloppen wat je zegt :)
Bij de dingen zonder 'blok' zit dat in het toestel zelf verwerkt
 
Bij de dingen zonder 'blok' zit dat in het toestel zelf verwerkt
ok, dan ben ik mee
die charging station is te klein omdat intern te hebben en in de ps5 zit dat er wel in.
ben wel nog aan het twijfelen om die te kopen, puur door die blok eigenlijk ... zoveel plaats over in mijn kast heb ik niet en dan ligt er terug in blok in het zicht .. was nu content dat die van de ps4 weg was :)
 
Terug
Bovenaan