D
Deleted member 37
Guest
Was heel even deze ochtend te koop bij Mediamarkt België maar natuurlijk weer net te laat
.
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Serieus?Was heel even deze ochtend te koop bij Mediamarkt België maar natuurlijk weer net te laat.

Hoe had je dit gemerkt? Of doe je zelf uw ronden iedere morgen?Was heel even deze ochtend te koop bij Mediamarkt België maar natuurlijk weer net te laat.

Had het gelezen in die telegram groep.Hoe had je dit gemerkt? Of doe je zelf uw ronden iedere morgen?
Zit zo in die Telegram groepen, maar eigenlijk niet veel zin op in bv. FR/IT/DE/... te bestellen. Vooral als er dan iets aan is etc.
.Denk da ge die vraag beter stelt in het gewone PlayStation 5 Topic.Geleverd. Straks eens insteken, hopelijk duurt het niet te lang om Valhalla (disc) en Fifa (digital) te installeren. Is die Astro's playroom al geinstalleerd of moet je die ook nog downloaden?

Je kan denk ik nog beter meespelen met de lotto.
Als iedereen zo denk maakt je wel kans uiteindelijkJe kan denk ik nog beter meespelen met de lotto.

Bij de dingen zonder 'blok' zit dat in het toestel zelf verwerktis toch niet altijd sluitend?
mijn vorige printer had een blok, mijn nieuwe printer niet
mijn vorige telenet digicorder had een blok, de die digibox heeft dat niet ...
ken zelf niets van elektriciteit moet ik zeggen, dus kan wel kloppen wat je zegt![]()
ok, dan ben ik meeBij de dingen zonder 'blok' zit dat in het toestel zelf verwerkt

Same hereOfficieel geen PS5 in 2020.![]()

Serieus?Bij Dreamland Deurne vertelden ze mij dat hij pas binnenkomt april 2021
Spijtig genoeg wel, heb 15% korting bij Dreamland via men werk dus ik ben er wel op aan het wachten...Serieus?
Ik dacht dat ze die datum eerst zeiden omdat ze het nog niet wisten ofzo...Spijtig genoeg wel, heb 15% korting bij Dreamland via men werk dus ik ben er wel op aan het wachten...