Ps5 gezocht voor verjaardag zoon( bereid 800EUR) te betalen.)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Harelbeke
iTrader: 100% (11/11)
Gevraagde goederen
Playstation 5
Beste vrienden,


Ik ben al maanden vruchteloos op zoek naar een ps5 voor mijn zoon en ik ben net zoals zovele anderen er nog niet in geslaagd 1 te vinden.

Volgende week verjaart hij en ik zou toch graag 1tje op de kop te tikken.
Ik ben bereid tot 800 EUR te betalen...
 
En ik al blij zijn dat ik als kind een Gameboy mocht kopen met mijn gekregen centjes van de famillie, €800 voor ne verjaardag, shiiiit.
 
Het mooiste geschenk dat je hem kan geven is een wijze levensles: good things to those who wait.
Geef hem de belofte dat hij een PS5 krijgt en probeer er zo snel mogelijk één op de kop te tikken aan normale aankoopprijs.
Zoektocht is net zoals zovelen onder ons al 6 maanden bezig...ik betaal dan liever meer dat hij er eentje heeft en stel dan een aankoop voor mij wat uit maar ik begrijp je standpunt!
 
Zoektocht is net zoals zovelen onder ons al 6 maanden bezig...ik betaal dan liever meer dat hij er eentje heeft en stel dan een aankoop voor mij wat uit maar ik begrijp je standpunt!
In the end doet iedereen er natuurlijk mee wat hij zelf wilt eh. Ik vind het enkel jammer dat er word toegegeven aan scalpers en resellers. Zelf zou ik ook gaan voor de belofte en het geduld, maar ik ben u niet, en jij mij niet. Moet je zelf niet verantwoorden ook niet eh naar ons ;)
 
In the end doet iedereen er natuurlijk mee wat hij zelf wilt eh. Ik vind het enkel jammer dat er word toegegeven aan scalpers en resellers. Zelf zou ik ook gaan voor de belofte en het geduld, maar ik ben u niet, en jij mij niet. Moet je zelf niet verantwoorden ook niet eh naar ons ;)
Misschien is TS zoiets als een pedohunter, maar dan een scalperhunter. Lokken met 800€, afspreken aan een parkske en hem dan met een man of 5 ineen slaan.
 
Een wijze les voor de zoon. Als je het niet kan krijgen via het reguliere circuit zoasls het plebs dan moet je gewoon wat meer betalen. Money can help you find more happiness,
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Ik kreeg vandaag de melding op telegram van ps5 bots dat ze volgende week nieuwe drops verwachten. Hou die in de gaten.
 
ik heb een disc edition beschikbaar eind deze week voor 750€. nieuw en sealed. op amazon ( en hun uitstekende garantie) gekocht en komt normaal deze zaterdag toe.
 
Laatst bewerkt:
Ga weg van dit forum.
wordt eens volwassen. Reageer jij altijd zo jaloers op dingen die anderen kunnen waar je zelf te dom/lui voor bent? kerel vraagt een ps5. Ik bied hem eentje aan onder zijn vraagprijs. Als hij daar gelukkig mee is, en ik ook. Waarom moet gij er u dan mee moeien?

Als die mens bereid is de extra service kost te betalen om niet 24/7 telegram of discord bots in de gaten te houden, of de 100 Euro per maand te betalen voor de private bots die veel sneller zijn dan de gekende publieke, is dat toch zijn zaak?

Ik heb een halve dag geprogrammeerd aan mijn eigen software en betaal een kleine 50 euro per maand aan AWS proxy's en vm's om die consoles te kunnen bestellen voor andere mensen. + het is een halftime job om die zaken in de gaten te houden, alle scams er uit te vissen, geld terug krijgen van gecancelde orders,...

100 euro profit op een stuk hardware, is niet eens de tijd en andere middelen waard. Dat heb ik ook verdient met ergens een half uur tot een uurtje 2-3 access points te gaan plaatsen en script te laten runnen om ze te configureren.

Reageer jij ook zo op garages die 350 euro verdienen aan een onderhoudje om wat olie te verversen?
mijn schoonouders die 200% marge pakken op elke pot verf die ze verkopen? Of 30k factureren voor een huis te verven?



Ik heb in totaal al een 20Tal consoles en gpu's verkocht en elke koper was doodgelukkig omdat die prijzen van mij een pak lager liggen dan alle belgische/nederlandse shops.

Als mensen bereid zijn om voor iets te betalen, laat je hun toch doen? Richt uw klachten naar AZerty, Coolblbue, Megekko, Tones, alternate, waar ze die kaarten met 300-400% marge verkopen ipv de scalpers die er 15-35% op nemen.

Ik heb voor mijn werk accounts bij Techdata en ingram en die inkoopprijzen zijn nog altijd hetzelfde als in september. Jammer genoeg doen wij niets met grafische kaarten, en kan ik geen wettelijk legit reden verzinnen om er massaal te bestellen, anders kocht ik al mijn stock daar in.

Al de bullshit die die shops u wijsmaken zijn leugens. Verhalen over verhoogde inkoopkosten zijn bullshit. Inkoopprijs voor een asus tuf Non OC RTX 3080 ligt bijvoorbeeld nog steeds op 610 euro. op launchday in september stond die op 595.


Blijf maar naieef verder denken dat alle stock opgesoupeerd wordt door miners en scalpers. De echte scalpers zijn de shops.... Anders moet je maar eens verklaren waarom er op een handjevol winkels na, nog steeds kaarten droppen aan MSRP. ze gaan ze niet met verlies verkopen hoor. Op amazon 2 dagen geleden nog een 3070 besteld voor 599 euro terwijl megekko voor diezelfde kaart 1400 euro vraagt. Moest dat gat tussen de 2 niet zo gigantisch groot zijn had je geen mensen zoals mij die dan een 3070 te koop kunnen zetten aan 800-900 euro. alles er boven is mooi meegenomen.

Ik heb zelf een kennis die bij bij één van de grote NL IT webshops werkt en één kerel zijn job is daar om zelf amazon te botten om kaarten in te kopen en weer te herverkopen in hun eigen shop. Dus al je denkt dat als ik er vandaag mee stop, dat jij morgen meer kans hebt op een GPU aan een normale prijs, moet ik je teleurstellen. De zaken die scalpers doorverkopen verdwijnen ook niet hé, of je die nu bij mij koopt of op coolblue, er verdwijnt er ergens eentje uit voorraad, en er is één gamer of miner bevoorraad.

Voor gans benelux zijn dat misschien een 50Tal mensen, met Credit kaart limieten, orders die falen, stock die even onderweg is, orders die vastzitten. 90% van die mensen targetten ook enkel Founders editions of amd reference kaarten omdat de marge daar het grootst op is. Voor de meesten is het gedaan met de pret na één of 2 kaarten te kopen op een maand want hun krediet kaart limiet is bereikt voor de rest van de maand.... Of denk je nu echt dat ik hier elke dag voor 5000 euro aan materiaal kan bestellen met mijn bling bling platinum visa met limiet van 50K? Als ik 3-4dingen op een maand kan doorverkopen is het een heel goeie maand geweest. En zijn er 3 mensen minder die een kaart/console nodig hebben.


Een mod zal dit waarschijnlijk weer deleten maar /care. het is het laatste dat ik er hier over zeg op dit forum.

Ik ben geen robin hood, ik zie een kans en ik pak ze. niemand houd jou tegen hetzelfde te doen.
 
Laatst bewerkt:
Je bent gewoon onderdeel van het probleem

Waarom niet gewoon van die extra consoles afblijven zodat mensen ze gewoon aan de normale prijs kunnen kopen ipv een surplus omdat jij zo nodig half winkeltje wilt spelen?

Als je dat wilt doen, bouw dan een echte winkel uit, met garantie en al die santeboetiek...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan