Als je zo graag wilt weten waarom ze ermee gereden hebben kan je dat gewoon ook vragen eh
Ze gaan u niet voor de lol dat aanrekenen, er zal dus wel een reden voor zijn, of ze legitiem is dat wil ik volledig in het midden laten.
Maar goed jij bekijkt dat vanuit de optiek dat ze enkel maar mogen uitvoeren wat je vraagt.
Maar vergeet niet dat je daar in een premium merkgarage stapt, waar er ook van verwacht wordt dat de service navenant is.
Daar komen kopers binnen van allerlei allooi, dus ook mensen die zelfs nog niet weten hoe ze de motorkap moeten opendoen en geen idee hebben waar ze ruitensproeivloeistof moeten kopen.
Die komen binnen omdat ze een interval willen aanhouden of omdat ze een teleservice kregen. Die mensen komen langs en zeggen geef een onderhoud. Die houden zich niet bezig om alles op te gaan noemen wat wel en niet mogelijk is.
Deze mensen dus van de basis service voorzien van alle vloeistoffen bij te vullen is gewoon basis. Want als deze persoon binnen 1000km de melding krijgt dat de vloeistof op is dan is deze ook niet tevreden.
Idem met die koelvloeistof, wees blij dat men klantgericht denkt en dit gewoon netjes bijtopt. Dat bespaart u een melding en kopzorgen.
En goed ja uw reservoir daar kon misschien 200ml in, en ze rekenen een forfait. Maar je snapt toch ook dat ze niet tot op de ml kunnen en gaan factureren.
En moest je nu nog zeggen dat ze schandalig veel geld vragen. Maar 4,4€ voor wat sproeiervloeistof… Daarvoor kan je zelf niet naar de winkel rijden om goeie vloeistof (let op er zit wel degelijk verschil op
) en het erin kappen.