Ben jij een rollercoasterfan?


  • Totaal aantal stemmers
    152
zitten er daar leuke achtbanen bij en hoe groot is het park in vergelijking men phantasialand ?
Toverland heeft met troy en fenix wel 2 topbanen. Verder is t park de laatste 10-15j serieus gegroeid en is het zich meer beginnen richten richting volwassenen.

Qua grootte en aanbod niet te vergelijken met phantasialand of efteling maar wel is de moeite om te bezoeken.
 
Inderdaad, het was de moeite, door het leeftijdsverschil (jongste is 2, oudste is 15) is het niet altijd makkelijk maar ze hebben hun allemaal kunnen uitleven. Eerste keer naar Toveland voor mij en inderdaad Troy was geweldig, al ken ik er niet veel van, Fenix niet gedaan.
 
Toverland is een erg charmant park met duidelijk ambitie. Oorspronkelijk begonnen als een indoor speeltuin maar steeds verder beginnen uitbreiden op een slimme manier met een mix van fijne attracties voor jong en oud.
 
Inderdaad, het was de moeite, door het leeftijdsverschil (jongste is 2, oudste is 15) is het niet altijd makkelijk maar ze hebben hun allemaal kunnen uitleven. Eerste keer naar Toveland voor mij en inderdaad Troy was geweldig, al ken ik er niet veel van, Fenix niet gedaan.
Fenix is kort maar ... :)
Troy is zalig ..

Het eten is ook heel goed. Hint: The Flaming Feather en dat chicken kraampje ernaast. ;)

Best wel een leuk park.
 
wij morgen nog es naar plopsaland zie.

met de fietsen in m'n auto, en auto langs de baan zetten. 12;5 euro voor parking krijgen ze van mij niet. dieven.
 
Is Movie Park Germany wat de moeite? Mijn kinderen zijn 8 en 9 en mogen volgens de website overal op (met uitzondering van 1 ding maar daar ga ik zelf ook niet op).
 
Afgelopen vrijdag nog eens naar Bellewaerde geweest. Was voor mij ook al 10j geleden. De oudste mag stilaan (en wil ook zelf want op dat vlak was het een broekschijter) al op wat meer dingen. De jongste hebben ze ook nog wel wat dingen voor en kan nog wat diertjes kijken. Goed park eigenlijk ook als opstapje van Plopsaland naar de echte grote attractieparken. Wachtrijen vielen allemaal redelijk mee, sinds mijn laatste keer ook nog wat attracties bijgekomen.
 
Is Movie Park Germany wat de moeite? Mijn kinderen zijn 8 en 9 en mogen volgens de website overal op (met uitzondering van 1 ding maar daar ga ik zelf ook niet op).
Het is lang geleden dat ik daar geweest ben. Er zijn een paar goeie rides. Van Helsing's Factory, Crazy Surfer & Ghost Chasers zijn erg leuk. MP Xpress is de beste "ride". NYC Transformer, high Fall & Side Kick zijn goed maar niet voor de gevoelige maag. :tongue: The Bandit is ook goed, maar die kan pijnlijk zijn voor de heupen lol.
 
Laatst bewerkt:
Is Movie Park Germany wat de moeite? Mijn kinderen zijn 8 en 9 en mogen volgens de website overal op (met uitzondering van 1 ding maar daar ga ik zelf ook niet op).
Ik zou eerder aanraden om door te rijden naar Phantasialand. Je betaald maar ietsje meer maar je krijgt wel een veel gezelliger park en veeeel betere attracties ervoor terug.
De achtbanen variëren van best ok: "Van Helsing's Factory" en "Star Trek", tot pure rotzooi: "MP Xpress" en "Bandit".
Hun freefall is trouwens wel de moeite.

Moviepark is wel de moeite met halloween trouwens, indien je daarvan zou houden. :)

Ik blijf nog steeds stiekem dromen dat Moviepark ooit zou worden overgenomen door Universal. Enkel zal dat een verre droom blijven vrees ik. :p
 
Ik zou eerder aanraden om door te rijden naar Phantasialand. Je betaald maar ietsje meer maar je krijgt wel een veel gezelliger park en veeeel betere attracties ervoor terug.
De achtbanen variëren van best ok: "Van Helsing's Factory" en "Star Trek", tot pure rotzooi: "MP Xpress" en "Bandit".
Hun freefall is trouwens wel de moeite.

Moviepark is wel de moeite met halloween trouwens, indien je daarvan zou houden. :)

Ik blijf nog steeds stiekem dromen dat Moviepark ooit zou worden overgenomen door Universal. Enkel zal dat een verre droom blijven vrees ik. :p
Phantasialand heb ik al 3 keer gedaan, vandaar :p
 
Binnen een aantal weken gaan we met gezin 3 dagen/2 nachten naar Disneyland Parijs. Zondag tem Dinsdag ivm beide kinderen vrij van school en oudste zit dit jaar in 6e leerjaar. Dus laatste keer dat ze samen in de week vrij zijn.
We hopen zo de drukte in disneyland wat te ontlopen.
En waarschijnlijk zijn ze ook nog jong genoeg om nog steeds de magische ervaring te ervaren.
Anyway, wou eigenlijk vragen of er hier ervaringsdeskundigen zijn met wat wel en wat niet te doen in dat park?
En wat is de beste manier om aan tickets te geraken voor hun shows? Want heb begrepen dat deze snel volzitten.
 
We gaan halverwege september eens naar Phantasialand. Gewoon op een werkdag. Hoe valt de drukte daar dan mee?
 
Al jaren sprake van, ben blij als het effectief zou doorgaan. Mooie zet ook om dat op de site van Caterpillar te doen. Gaat de Waalse economie terug wat opleveren, dat trekt veel toerisme aan. En niet al te complexe jobs.
Ze krijgen 100 miljoen euro steun. Dat gaat de economie niks opleveren aangezien ze dat er nooit terug uit halen...
 
We gaan halverwege september eens naar Phantasialand. Gewoon op een werkdag. Hoe valt de drukte daar dan mee?
Drie jaar terug moesten we daar (midden september, doordeweeks) enkel voor de Taron echt aanschuiven (+/-30 minuten). Bij de rest hebben we max. 10 minuten staan wachten.
 
Terug
Bovenaan