Premier League: Engels Voetbal 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Delap gaat nummer 9 dragen, die gaat de curse doorbreken, i'm sure of it 😅 on a more serious note, ik zie die echt wel potten breken samen met Palmer

Delap heeft mooie dingen laten zien bij Ipswich en heeft wel dat killer instinct. Loopt op alle ballen en Palmer heeft bewegende spelers rondom hem nodig.

Delap gaat nummer 9 dragen, die gaat de curse doorbreken, i'm sure of it 😅 on a more serious note, ik zie die echt wel potten breken samen met Palmer
Kunnen we eindelijk Jackson begraven

En Palmer krijgt nr.10!

Laatst bewerkt:
Postecoglou ontslagen.

spurs being spursy

winnen die eens een prijs,.ontslaan ze de coach.
nu dat de relatie daar al even niet goed zat is een feit maar je zou denken bon dit geeft hem wat krediet.

the gif that keeps on giving

spurs being spursy

winnen die eens een prijs,.ontslaan ze de coach.
nu dat de relatie daar al even niet goed zat is een feit maar je zou denken bon dit geeft hem wat krediet.

the gif that keeps on giving
Is dat zo verrassend dan?

Ze zijn 17de geëindigd met 22 matchen verloren in de premier league. Als de laatste 3 niet zo enorm slecht waren was er goede kans dat ze gedegradeerd waren.
Als je de eerste 3 maanden van zijn tijd daar weglaat is het alleen maar bergaf gegaan. Logisch ontslag dus.

Kijk naar Ten Hag vorig seizoen, is ook gebleven omwille van een trofee terwijl iedereen wist dat dat het fout ging lopen.

Het is natuurlijk nog te zien met wie je hem vervangt. Je mag hopen dat het voor iemand is als Thomas Frank.

Is dat zo verrassend dan?

Ze zijn 17de geëindigd met 22 matchen verloren in de premier league. Als de laatste 3 niet zo enorm slecht waren was er goede kans dat ze gedegradeerd waren.
Als je de eerste 3 maanden van zijn tijd daar weglaat is het alleen maar bergaf gegaan. Logisch ontslag dus.

Kijk naar Ten Hag vorig seizoen, is ook gebleven omwille van een trofee terwijl iedereen wist dat dat het fout ging lopen.

Het is natuurlijk nog te zien met wie je hem vervangt. Je mag hopen dat het voor iemand is als Thomas Frank.
Goh in geval van Man Utd had ik een eerder ontslag van ten hag begrepen. Die club is hoe je het ook draait of keert een club met wat prijzenhistoriek en buiten die FA cup was het daar niet genoeg.

spurs zijn een club die denkt dat ze succesvol zijn maar al tig jaren geen prijs pakken, dan is die ene mens die er toch eens in slaagt buiten gooien wat vreemd.

Om maar even met onszelf te vergelijken, ondanks de kritiek op Moyes ging het ridicuul zijn om hem te ontslaan na die conference league zege. Helaas voor hem kon hij die prestaties niet volhouden waardoor ie er na toch nog voor de bijl ging. Posteglu is een ietwat zelfde verhaal naar mijn mening.

Om maar even met onszelf te vergelijken, ondanks de kritiek op Moyes ging het ridicuul zijn om hem te ontslaan na die conference league zege. Helaas voor hem kon hij die prestaties niet volhouden waardoor ie er na toch nog voor de bijl ging. Posteglu is een ietwat zelfde verhaal naar mijn mening.

Inderdaad dezelfde situatie. En zoals in de meeste van die gevallen, hoorde het niet, maar achteraf gebleken was het toch maar beter hem te ontslaan.

Ook beetje zoals Rodgers in 14-15 na een 6-1 verlies op stoke. Iedereen wist dat je hem daar moest ontslaan maar in 13-14 ging hij voor de titel en het jaar erna was er wat hoop na het binnenbrengen van Coutinho/Sturridge. Maar in oktober lag hij toch buiten.

Kan het dus wel begrijpen (mits goede vervanging).

Goh in geval van Man Utd had ik een eerder ontslag van ten hag begrepen. Die club is hoe je het ook draait of keert een club met wat prijzenhistoriek en buiten die FA cup was het daar niet genoeg.

spurs zijn een club die denkt dat ze succesvol zijn maar al tig jaren geen prijs pakken, dan is die ene mens die er toch eens in slaagt buiten gooien wat vreemd.

Goh, uiteindelijk zal er in beide gevallen zoizo kritiek zijn geweest. Hadden we de eerste 3 maanden terug zo slecht gespeeld als afgelopen seizoen, dan zou iedereen zeggen dat we hem al hadden moeten ontslaan voor de zomervakantie zodat de nieuwe coach toch al 2 maanden kan voorbereiden.

Emotioneel gezien had ik hem graag een kans gegeven. Iemand die na 17 jaar ons terug een prijs bezorgd zal altijd in de geschiedenis boeken terugkomen.

Nuchter gezien hadden we die finale ook makkelijk hebben kunnen verliezen en is het enkel door sommige magische moment (Van de Ven 😍) dat we het hebben gehaald.

Mocht Ange met zijn beperkte en geblesseerde Squad door het jaar heen zijn tactiek hebben aangepast. Bvb een ‘park the bus’ na 2-0 voor te staan. Dan had hij nu waarschijnlijk nog coach geweest.
Met de blessures hadden we gewoon niet de capaciteit om te blijven aanvallen. Ook al is het leuk om te zien.
Zelfs met iedereen terug gerevalideerd ging het niet veel beter.
Ik was al blij dat de enige match dat ik dit jaar in London ben gaan zien, tegen Southampton was. Toch iets meer kans op winst. Alhoewel de sfeer gewoon shitty was t.o.v. vorige jaren.

Ben benieuwd wat het gaat geven en ook onze transfer zomer. Gaat het weer veel hoopgevend zijn om dan op het einde met lege handen te staan.
Daarnaast wel hoopvol door sommige talenten bij ons voor de toekomst. Gray, Bergvall, Kinsky en dan nog een Moore uit de academie. Dus laten we daarop voortbouwen.

Als bij jullie Romero en/of Van De Ven uit is/zijn, is de vervanging ondermaats. Ze hebben Dragusin gehaald maar die komt duidelijk nog te kort, terwijl die bij Genoa wel heel goed was.

Als bij jullie Romero en/of Van De Ven uit is/zijn, is de vervanging ondermaats. Ze hebben Dragusin gehaald maar die komt duidelijk nog te kort, terwijl die bij Genoa wel heel goed was.
Klopt, we hebben dan in de winter Danso bijgehaald, maar dat is nog geen upgrade.
Hopen dat ze beter worden.
En zeker als Romero nu naar Real zou gaan.
Het zal een interessante zomer worden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan