Wulf OSB
Well-known member
een lichtpuntje toch in deze donkere tijden.Allee, Ings vertrekt dus reden tot vieren.
We zullen de komende maanden wel weer met jan en alleman gelinked worden
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
een lichtpuntje toch in deze donkere tijden.Allee, Ings vertrekt dus reden tot vieren.
Het zou wel gewoon logisch zijn, die prijs is mooi he, maar het is een pleister op een zeer hard etterende open wonde.Je zal maar uw eerste prijs winnen in een eeuwigheid en vervolgens uw coach ontslaan![]()
hou die man aan boord aub.Het zou wel gewoon logisch zijn, die prijs is mooi he, maar het is een pleister op een zeer hard etterende open wonde.

Kunnen we eindelijk Jackson begravenDelap gaat nummer 9 dragen, die gaat de curse doorbreken, i'm sure of iton a more serious note, ik zie die echt wel potten breken samen met Palmer
spurs being spursyPostecoglou ontslagen.
![]()
Club statement - Ange Postecoglou departs
Following a review of performances and after significant reflection, the Club can announce that Ange Postecoglou has been relieved of his duties.www.tottenhamhotspur.com
Is dat zo verrassend dan?spurs being spursy
winnen die eens een prijs,.ontslaan ze de coach.
nu dat de relatie daar al even niet goed zat is een feit maar je zou denken bon dit geeft hem wat krediet.
the gif that keeps on giving
Goh in geval van Man Utd had ik een eerder ontslag van ten hag begrepen. Die club is hoe je het ook draait of keert een club met wat prijzenhistoriek en buiten die FA cup was het daar niet genoeg.Is dat zo verrassend dan?
Ze zijn 17de geëindigd met 22 matchen verloren in de premier league. Als de laatste 3 niet zo enorm slecht waren was er goede kans dat ze gedegradeerd waren.
Als je de eerste 3 maanden van zijn tijd daar weglaat is het alleen maar bergaf gegaan. Logisch ontslag dus.
Kijk naar Ten Hag vorig seizoen, is ook gebleven omwille van een trofee terwijl iedereen wist dat dat het fout ging lopen.
Het is natuurlijk nog te zien met wie je hem vervangt. Je mag hopen dat het voor iemand is als Thomas Frank.
Om maar even met onszelf te vergelijken, ondanks de kritiek op Moyes ging het ridicuul zijn om hem te ontslaan na die conference league zege. Helaas voor hem kon hij die prestaties niet volhouden waardoor ie er na toch nog voor de bijl ging. Posteglu is een ietwat zelfde verhaal naar mijn mening.
Goh, uiteindelijk zal er in beide gevallen zoizo kritiek zijn geweest. Hadden we de eerste 3 maanden terug zo slecht gespeeld als afgelopen seizoen, dan zou iedereen zeggen dat we hem al hadden moeten ontslaan voor de zomervakantie zodat de nieuwe coach toch al 2 maanden kan voorbereiden.Goh in geval van Man Utd had ik een eerder ontslag van ten hag begrepen. Die club is hoe je het ook draait of keert een club met wat prijzenhistoriek en buiten die FA cup was het daar niet genoeg.
spurs zijn een club die denkt dat ze succesvol zijn maar al tig jaren geen prijs pakken, dan is die ene mens die er toch eens in slaagt buiten gooien wat vreemd.
Om maar even met onszelf te vergelijken, ondanks de kritiek op Moyes ging het ridicuul zijn om hem te ontslaan na die conference league zege. Helaas voor hem kon hij die prestaties niet volhouden waardoor ie er na toch nog voor de bijl ging. Posteglu is een ietwat zelfde verhaal naar mijn mening.
) dat we het hebben gehaald.Klopt, we hebben dan in de winter Danso bijgehaald, maar dat is nog geen upgrade.Als bij jullie Romero en/of Van De Ven uit is/zijn, is de vervanging ondermaats. Ze hebben Dragusin gehaald maar die komt duidelijk nog te kort, terwijl die bij Genoa wel heel goed was.