Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat Diaz geen aanstalte doet om de bal te spelen.Is ook gewoon een vuile speler. Past pefect naast types zoals Pickford.
Wat ik wel niet snap, waarom was dat doelpunt van Liverpool geen offside?
Is ook gewoon een vuile speler. Past pefect naast types zoals Pickford.
Wat ik wel niet snap, waarom was dat doelpunt van Liverpool geen offside?
Vroeger was dat direct offside inderdaad, maar met de huidige regels niet omdat hij niet richting de bal gaat en de verdediger kans genoeg heeft om de bal weg te spelen. Daarna begint een andere fase.Omdat Diaz geen aanstalte doet om de bal te spelen.
Ik vind het ook beetje vreemd. Als je de goal ziet hoort dat gewoon offside te zijn maar volgens de regels is het niet offside.
.Ref had al eerder gefloten voor iets anders dus dat telde niet meer. Wel straf dat Nunez daar wel geel voor paktIk lees hier enkel dingen over die tackle van Tarkowski
Maar ik zag daarstraks een filmpje waar Pickford gewoon Nunez onderuit stampt in de zestien? Dat is toch gewoon penalty?

+ geel voor PickfordRef had al eerder gefloten voor iets anders dus dat telde niet meer. Wel straf dat Nunez daar wel geel voor pakt![]()
Pickford heeft daar geen geel voor gekregen.+ geel voor Pickford
Zijn looneisen zijn te hoog en in City wilden ze ook verjongen. Dus die gaat naar de zandbak.De Bruyne verlaat City op het einde van het seizoen.
Ik had die graag nog bij Real gezien, maar dat gaat niet meer lukken vrees ik.
Edit: Misschien naar Bayern? Past wel niet in de verjonging.
De Bruyne verlaat City op het einde van het seizoen.
Ik had die graag nog bij Real gezien, maar dat gaat niet meer lukken vrees ik.
Edit: Misschien naar Bayern? Past wel niet in de verjonging.

zou wel nice zijn... Hopelijk geen Saoedi-Arabië of MLS...
En Karetsas, Heynen of Bangoura op de bank zetten dan ?Denk dat iedereen wel zag dat het tijd was.
Ik stel voor dat hij gewoon nog 2 jaartjes in Genk gaat voetballen![]()
Ik bedoelde dat Pickford geel verdiende, want was gewoon een aanslag.Pickford heeft daar geen geel voor gekregen.
En Karetsas, Heynen of Bangoura op de bank zetten dan ?
De MLS lijkt me anders wel een toffe competitie om als sterspeler je carrière af te sluiten.
Al zou ik het nu persoonlijk niet doen gezien de politieke situatie.
Saoedi-Arabië zou echt enkel zijn om belachelijk veel extra geld te scheppen. Ik denk echter dat KDB met zijn persoonlijkheid snel doodongelukkig zou worden op zo'n plek.