Premier League: Engels Voetbal 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is ook gewoon een vuile speler. Past pefect naast types zoals Pickford.

Wat ik wel niet snap, waarom was dat doelpunt van Liverpool geen offside?

Omdat Diaz geen aanstalte doet om de bal te spelen.

Ik vind het ook beetje vreemd. Als je de goal ziet hoort dat gewoon offside te zijn maar volgens de regels is het niet offside.

Omdat Diaz geen aanstalte doet om de bal te spelen.

Ik vind het ook beetje vreemd. Als je de goal ziet hoort dat gewoon offside te zijn maar volgens de regels is het niet offside.
Vroeger was dat direct offside inderdaad, maar met de huidige regels niet omdat hij niet richting de bal gaat en de verdediger kans genoeg heeft om de bal weg te spelen. Daarna begint een andere fase.

Ik vind het wel net geweldig dat die goal zo valt en dat net Tarkowski die bal zo slecht wegspeelt :unsure:.

Ik lees hier enkel dingen over die tackle van Tarkowski

Maar ik zag daarstraks een filmpje waar Pickford gewoon Nunez onderuit stampt in de zestien? Dat is toch gewoon penalty?

Ik lees hier enkel dingen over die tackle van Tarkowski

Maar ik zag daarstraks een filmpje waar Pickford gewoon Nunez onderuit stampt in de zestien? Dat is toch gewoon penalty?
Ref had al eerder gefloten voor iets anders dus dat telde niet meer. Wel straf dat Nunez daar wel geel voor pakt 😅

De Bruyne verlaat City op het einde van het seizoen.

Ik had die graag nog bij Real gezien, maar dat gaat niet meer lukken vrees ik.

Edit: Misschien naar Bayern? Past wel niet in de verjonging.

De Bruyne verlaat City op het einde van het seizoen.

Ik had die graag nog bij Real gezien, maar dat gaat niet meer lukken vrees ik.

Edit: Misschien naar Bayern? Past wel niet in de verjonging.
Zijn looneisen zijn te hoog en in City wilden ze ook verjongen. Dus die gaat naar de zandbak.

zou wel nice zijn... Hopelijk geen Saoedi-Arabië of MLS...

De MLS lijkt me anders wel een toffe competitie om als sterspeler je carrière af te sluiten.
Al zou ik het nu persoonlijk niet doen gezien de politieke situatie.

Saoedi-Arabië zou echt enkel zijn om belachelijk veel extra geld te scheppen. Ik denk echter dat KDB met zijn persoonlijkheid snel doodongelukkig zou worden op zo'n plek.

De MLS lijkt me anders wel een toffe competitie om als sterspeler je carrière af te sluiten.
Al zou ik het nu persoonlijk niet doen gezien de politieke situatie.

Saoedi-Arabië zou echt enkel zijn om belachelijk veel extra geld te scheppen. Ik denk echter dat KDB met zijn persoonlijkheid snel doodongelukkig zou worden op zo'n plek.

Idd, gezien het politieke klimaat is het mss niet de beste keuze op dit moment. Bij Bayern zou het wel nice zijn (europese competitie, topploeg, link met Kompany,...) Zo kan hij nog een jaar (of twee, drie ??) op hoog niveau spelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan