Combinatie van beide vermoed ik uiteindelijk.Zou het echt ‘op’ zijn of zit er de klas gewoon in in de spelersgroep?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Combinatie van beide vermoed ik uiteindelijk.Zou het echt ‘op’ zijn of zit er de klas gewoon in in de spelersgroep?
Gewoon dominant, zonder balbezit te hebben, je had heel de tijd het gevoel dat er absolute controle was en dat was nog wel eens nodig.Big win, zeker na het verlies van Arsenal. Zo zakelijk ook, dodelijk efficiënt in de eerste helft.
Nog enkele uitdagende wedstrijden maar nu echt wel alles zelf in handen.
Ik denk dat het nog een leuke match gaat worden tegen Newcastle..
Hij verbaast mij ook absoluut in de positieve zin.Ik heb het al eens gezegd, maar ga het nog eens doen. Ik ben diep onder de indruk van hoe Slot Klopp heeft opgevolgd. Zeer knap.
Ik snap echt niets van die verdediging van City. Rico lewis is te plat en holt altijd achter de feiten aan. Akanji altijd al slecht gevonden. En gvardiol, de man die altijd zo in de hemel geprijsd wordt. Goeie aanvallende voetballer maar staat als verdediger altijd zo slecht gepositioneerd en maakt vaak domme verdedigende beslissingen.Lijkt toch echt het seizoen teveel te zijn voor KDB![]()
Ik heb 10 minuten gekeken in de 2e helft en ik zag KdB naar binnensnijden van de rechterflank en met links willen trappen op doel, en die bal vloog 200 meter hoog de lucht in, in de richting van de cornervlag. Dat was echt een heel beschamende trap voor iemand van zijn niveau.
Verschillende spelers zijn echt aan het openbloeien onder Slot, zoals een Szoboszlai, Gravenberch, MacAllister, Gakpo,…Dominik Szoboszlai, wat een speler.
Zeer volwassen wedstrijd weer gisteren, one game at a time.
nu nog nunezVerschillende spelers zijn echt aan het openbloeien onder Slot, zoals een Szoboszlai, Gravenberch, MacAllister, Gakpo,…

Captain Chaos. Het blijft zot dat die op Brentford ons de terechte 3 punten bezorgt om dan op Villa een open doelkans te missen.nu nog nunez![]()
speler die idd wel iets kan maar waarvan het precies niet wil lukken.Captain Chaos. Het blijft zot dat die op Brentford ons de terechte 3 punten bezorgt om dan op Villa een open doelkans te missen.