Premier League: Engels Voetbal 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Big win, zeker na het verlies van Arsenal. Zo zakelijk ook, dodelijk efficiënt in de eerste helft.
Nog enkele uitdagende wedstrijden maar nu echt wel alles zelf in handen.
Ik denk dat het nog een leuke match gaat worden tegen Newcastle..

Ik heb het al eens gezegd, maar ga het nog eens doen. Ik ben diep onder de indruk van hoe Slot Klopp heeft opgevolgd. Zeer knap.

Big win, zeker na het verlies van Arsenal. Zo zakelijk ook, dodelijk efficiënt in de eerste helft.
Nog enkele uitdagende wedstrijden maar nu echt wel alles zelf in handen.
Ik denk dat het nog een leuke match gaat worden tegen Newcastle..
Gewoon dominant, zonder balbezit te hebben, je had heel de tijd het gevoel dat er absolute controle was en dat was nog wel eens nodig.
Ik heb het al eens gezegd, maar ga het nog eens doen. Ik ben diep onder de indruk van hoe Slot Klopp heeft opgevolgd. Zeer knap.
Hij verbaast mij ook absoluut in de positieve zin.

Mij verbaasd het niet. Liverpool was vorige jaren ook gewoon goed, maar lieten gewoon wat steekjes vallen aan gebrek aan ervaring. Het team is gewoon nog beter geworden, heeft weinig te maken met de trainer imo. Ben ook wel fan van spelers zoals Gakpo, Gravenbergh, Trent Alexander -Arnold..

Als ge vergelijkt met City, de helft van dat team was klaar voor pensioen :LOL: Ik snap echt niets van die verdediging van City. Rico lewis is te plat en holt altijd achter de feiten aan. Akanji altijd al slecht gevonden. En gvardiol, de man die altijd zo in de hemel geprijsd wordt. Goeie aanvallende voetballer maar staat als verdediger altijd zo slecht gepositioneerd en maakt vaak domme verdedigende beslissingen.

Lijkt toch echt het seizoen teveel te zijn voor KDB :unsure:

Ik heb 10 minuten gekeken in de 2e helft en ik zag KdB naar binnensnijden van de rechterflank en met links willen trappen op doel, en die bal vloog 200 meter hoog de lucht in, in de richting van de cornervlag. Dat was echt een heel beschamende trap voor iemand van zijn niveau.

Ik heb 10 minuten gekeken in de 2e helft en ik zag KdB naar binnensnijden van de rechterflank en met links willen trappen op doel, en die bal vloog 200 meter hoog de lucht in, in de richting van de cornervlag. Dat was echt een heel beschamende trap voor iemand van zijn niveau.

Heeft in de eerste helft ook vaak de bal verspeeld met slordige passes. Totaal onherkenbaar.

Doku lijkt toch wel progressie gemaakt te hebben. Gisteren MOTM!
En kijkende naar de samenvatting had hij in feite in de eerste helft al 3 assists kunnen hebben als de rest beter had afgewerkt.

Result:

West Ham "bevriest" dan alsnog de prijs van de abbonnementen en de "consessions" worden na de beperking van dit seizoen terug ruimer beschikbaar.

Protest/druk van supporters maar vooral ook media, ex-spelers, "celebrities" die West Ham supporter zijn,... hebben gelukkig effect.

Captain Chaos. Het blijft zot dat die op Brentford ons de terechte 3 punten bezorgt om dan op Villa een open doelkans te missen.
speler die idd wel iets kan maar waarvan het precies niet wil lukken.

soms krijg je er compassie mee. andere momenten kan je niet anders dan lachen

Die Captain chaos is redelijk snel achterhaald geweest. Hij is gewoon nutteloos en zal terecht verkocht worden deze zomer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan