Premier League: Engels Voetbal 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
teleurstellend Arsenal, had er meer van verwacht dit seizoen. Hebben wel enkele belangrijke afwezigen wegens blessures maar toch.
Ze hebben overal wel dubbele bezetting en kwaliteit, behalve dat ze een echte killer, een 9, ontbreken om voorin brokken te maken. Ze missen Saka, ze hebben Odegaard gemist, maar er lijkt toch wat zand in de machine te zitten.

Ze hebben overal wel dubbele bezetting en kwaliteit, behalve dat ze een echte killer, een 9, ontbreken om voorin brokken te maken. Ze missen Saka, ze hebben Odegaard gemist, maar er lijkt toch wat zand in de machine te zitten.
Durven niet meer dat vloeiende combinatie voetbal te spelen precies. Jammer. Met corners alleen gaan ze het niet halen.

Draait zeker niet goed dit seizoen.

Rice speelt veel te veel op safe, ook al was die gisteren bij de beteren.
Mag allemaal wat sneller gaan.
Newcastle wel super efficiënt, zoals altijd tegen ons.

Moet inderdaad een spits komen. Een Isak bijvoorbeeld zou ik graag zien komen.

Met Nwaneri hebben ze wel een pareltje voor de komende jaren. Daar verwacht ik echt veel van.
Qua talent on par met Cesc en Wilshere. Maar die is nu ook enkele weken out.

ja zie nu ook overal berichten dat het getekend zou zijn.

we zullen zien zei de blinde. zolang er geen officiële bekendmaking is blijf ik voorzichtig. het is en blijft west ham 😂

Dyche out. Al bij al vreemde keuze tbh. Die ging ons dit seizoen redden, geen idee wie de shitshow nu gaat overnemen (geruchten over Moyes, kill me)

Had m liever gehouden tot eind dit seizoen

Rare zet. Je kan Dyche niet verwijten dat het duo Tarkowski - Brantwaithe compleet uit vorm is en stenen uit de grond zuigt, en dat van voor Calvert-Lewin open kansen keer op keer niet verzilvert.

Dyche out. Al bij al vreemde keuze tbh. Die ging ons dit seizoen redden, geen idee wie de shitshow nu gaat overnemen (geruchten over Moyes, kill me)

Had m liever gehouden tot eind dit seizoen
Vind ik ook wel vreemd. Het ging niet goed en jullie gingen waarschijnlijk nog wel eens bij de laatste 3 komen te staan, maar van Dyche wist je toch dat hij Everton uiteindelijk wel zou in de premier league houden.

Met wie er nu komt is dat toch weer grote onzekerheid. En het zou Moyes zijn die ze willen…

Vind ik ook wel vreemd. Het ging niet goed en jullie gingen waarschijnlijk nog wel eens bij de laatste 3 komen te staan, maar van Dyche wist je toch dat hij Everton uiteindelijk wel zou in de premier league houden.

Met wie er nu komt is dat toch weer grote onzekerheid. En het zou Moyes zijn die ze willen…
Jelle Tack zegt op Twitter dat Mourinho, die zich momenteel onmogelijk aan het maken is in de Super Lig, eerst staat bij de bookies..

Potter out!!!!

sorry, al even aan het oefenen.

en rare keuze bij Everton. Geen topper maar werkt met wat ie heeft en was wel garantie op redding.
Nu Moyes en Lopi zijn vrij...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan