Premier League: Engels Voetbal 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu ben ik eens benieuwd naar Guardiola z'n kwaliteiten om dit recht te trekken. Dit is volgens mij de eerste keer in zijn carrière dat hem dit overkomt.

1 zege in 12 wedstrijden met de rijkste club ter wereld, dat zijn gewoon cijfers om een dikke C4 te krijgen in feite.

Dat Guardiola nog altijd geen oplossing vind mogen ze hem ondertussen wel in zijn schoenen beginnen schuiven. Dit is geen weken dat ze niet winnnen, dit is nu bijna 2 maanden aan de gang en hij vind geen oplossing. Integendeel, hij blijft dezelfde domme beslissingen maken.

Maak u moeilijk om door te geraken en speel op de counter met Haaland en Doku. Als je dan spelers terugkrijgt kan je terug denken aan ander voetbal te spelen.

Nu ben ik eens benieuwd naar Guardiola z'n kwaliteiten om dit recht te trekken. Dit is volgens mij de eerste keer in zijn carrière dat hem dit overkomt.

1 zege in 12 wedstrijden met de rijkste club ter wereld, dat zijn gewoon cijfers om een dikke C4 te krijgen in feite.
Sinds wanneer is city de rijkste club ter wereld?

Dat Guardiola nog altijd geen oplossing vind mogen ze hem ondertussen wel in zijn schoenen beginnen schuiven. Dit is geen weken dat ze niet winnnen, dit is nu bijna 2 maanden aan de gang en hij vind geen oplossing. Integendeel, hij blijft dezelfde domme beslissingen maken.

Maak u moeilijk om door te geraken en speel op de counter met Haaland en Doku. Als je dan spelers terugkrijgt kan je terug denken aan ander voetbal te spelen.
In 90Minuteq werd er gezegd dat je Pep eigenlijk niet kan ontslaan, maar waarom niet eigenlijk.

City kan wel pochen met 4 in a row maar zo’n déconfiture kan je niet enkel op blessures steken of een gebrek aan vorm. Vorig weekend deed hij heel theatraal toen ze zelf 1-0 voor kwamen tegen United omdat het niet op de goede manier was, ja op den duur gaan uw spelers het toch ook laten hangen.
Bvb ook Grealish, die heeft amper attacking returns in zijn laatste 50 matchen.

Ze hebben eigenlijk ook slecht vooruit gekeken op vlak van middenvelders het voorbije seizoen.

Dat Rodri geblesseerd is, ok, kan gebeuren. Maar Kovacic is geen speler die het verschil maakt. Gundogan dat is ook voorbij. En helaas lijkt het vat bij KDB toch ook erg leeg dit seizoen. En dan wordt B. Silva daar soms op posities op het middenveld gezet waarvan je denkt: huh?

Geen idee of dat Pep zijn schuld is of iemand hogerop.
Maar ja, de geldbuidel zal nog eens open gaan deze winter he. Middenvelder en flankspits erbij, zoiets? Hoeveel kost Musiala :unsure:

Om het over iets anders te hebben: verrassend dat de youngsters bij Chelsea dit seizoen plots beginnen te draaien. Zat er wel aan te komen, want ze hebben daar met heel veel geld gesmeten naar beloftes in de hoop dat het ging gebeuren. Dan moet je de verliezen (zoals Mudryk) erbij nemen natuurlijk. Ik denk wel nog altijd dat Liverpool kampioen gaat spelen door een gebrek aan maturiteit bij Chelsea, wat naar het einde van het seizoen voor zenuwen gaat zorgen.

Wat je Guardiola imo ook kan aanwrijven is het feit dat Haaland in quasi elke topwedstrijd onzichtbaar is.

Allemaal leuk en wel dat die er tegen de kleintjes 50 op een jaar inramt, maar als het om te knikkers gaat spelen ze de helft vd tijd (als het al niet meer is) gewoon met z'n tienen.

Sinds wanneer is city de rijkste club ter wereld?
De club die quasi kan spenderen wat ze willen dan met hun oliegeld.

Wat je Guardiola imo ook kan aanwrijven is het feit dat Haaland in quasi elke topwedstrijd onzichtbaar is.

Allemaal leuk en wel dat die er tegen de kleintjes 50 op een jaar inramt, maar als het om te knikkers gaat spelen ze de helft vd tijd (als het al niet meer is) gewoon met z'n tienen.

En daar bovenop dan nog eens alvarez laten gaan.

Die ploeg is samen Guardiola gewoon oud geworden. Te lang aan dezelfde vastgehouden en zelfs een Gündogan terug gaan halen.
Veel aanvallers laten gaan en ze niet juist vervangen. Als je dan je belangrijkste middenvelder verliest en bij de cheatcode die Walker was het vatje leeg is kom je in de problemen als je niet je speelstijl aanpast.

Die hebben op zijn minst 2 middenvelders, een spits, flankaanvaller en 2 verdedigers nodig. Als je Ederson nu verbrand mag je ook een nieuwe keeper gaan halen.

Er wordt hierboven ook aangehaald dat er een gevoel is dat ze Guardiola niet kunnen ontslaan maar dat begrijp ik ook niet. Dit is erger dan de periode die Klopp gekend heeft toen ze 6 op rij verloren. Hij kan krediet hebben maar als die de volgende 2 matchen tegen Everton en Leicester niet 6 op 6 haalt wil ik hem nog wel eens zien blijven zitten.

Die tackle van pickford wtf man.

https://www.facebook.com/share/r/1KhGcvecyM/

Puntenverlies hier was ergens wel te verwachten maar de manier waarop... everton echt wel een rotteam, sommige van die spelers staan gewoon op het veld om een tegenstander in 2 te trappen... een hele wedstrijd non voetbal brengen en dan nog bijna 3 punten halen, faut le faire. Nu goed, wij waren ook niet goed genoeg met als exponent een heel zwakke palmer, dat die mocht blijven staan snap ik echt niet. Afin, zeer frustrerende namiddag.

Laatst bewerkt:
Die tackle van pickford wtf man.

https://www.facebook.com/share/r/1KhGcvecyM/

Puntenverlies hier was ergens wel te verwachten maar de manier waarop... everton echt wel een rotteam, sommige van die spelers staan gewoon op het veld om een tegenstander in 2 te trappen... een hele wedstrijd non voetbal brengen en dan nog bijna 3 punten halen, faut le faire. Nu goed, wij waren ook niet goed genoeg met als exponent een heel zwakke palmer, dat die mocht blijven staan snap ik echt niet. Afin, zeer frustrerende namiddag.
Die fase deed me aan de tackle op Van Dijk denken, die leidde tot een zware knieblessure bij die laatste. Pickford gaat op dezelfde manier naar de bal / speler. Had Gusto niet gesprongen, was zijn been gebroken.
Gewoon donkerrood

Dat is toch gewoon rood en penalty? :laugh:

Absoluut penalty alleszins, want heeft niks van bal. Rood kan je nog over discussiëren want het is niet met de volle twee voeten vooruit, maar nog altijd een zeer gevaarlijke actie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan