Général Zantas
Well-known member
Het vooruitzicht om Guardiola ontslaan te zien worden, vervult me met een bijna onmeetbare hoeveelheid hoop en warmte.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was tijdens die periode. City had 4x op een rij verloren voordat hij het contract tekende.Toch opvallend dat die ineenstorting van City begon net nadat Pep zijn nieuwe contract had getekend.
Sinds wanneer is city de rijkste club ter wereld?Nu ben ik eens benieuwd naar Guardiola z'n kwaliteiten om dit recht te trekken. Dit is volgens mij de eerste keer in zijn carrière dat hem dit overkomt.
1 zege in 12 wedstrijden met de rijkste club ter wereld, dat zijn gewoon cijfers om een dikke C4 te krijgen in feite.
In 90Minuteq werd er gezegd dat je Pep eigenlijk niet kan ontslaan, maar waarom niet eigenlijk.Dat Guardiola nog altijd geen oplossing vind mogen ze hem ondertussen wel in zijn schoenen beginnen schuiven. Dit is geen weken dat ze niet winnnen, dit is nu bijna 2 maanden aan de gang en hij vind geen oplossing. Integendeel, hij blijft dezelfde domme beslissingen maken.
Maak u moeilijk om door te geraken en speel op de counter met Haaland en Doku. Als je dan spelers terugkrijgt kan je terug denken aan ander voetbal te spelen.
Ah, mijn fout, ik dacht dat het daarna begon.Was tijdens die periode. City had 4x op een rij verloren voordat hij het contract tekende.

Wat je Guardiola imo ook kan aanwrijven is het feit dat Haaland in quasi elke topwedstrijd onzichtbaar is.Dat Guardiola nog altijd geen oplossing vind mogen ze hem ondertussen wel in zijn schoenen beginnen schuiven. Dit is geen weken dat ze niet winnnen, dit is nu bijna 2 maanden aan de gang en hij vind geen oplossing. Integendeel, hij blijft dezelfde domme beslissingen maken.
Maak u moeilijk om door te geraken en speel op de counter met Haaland en Doku. Als je dan spelers terugkrijgt kan je terug denken aan ander voetbal te spelen.
De club die quasi kan spenderen wat ze willen dan met hun oliegeld.Sinds wanneer is city de rijkste club ter wereld?
Wat je Guardiola imo ook kan aanwrijven is het feit dat Haaland in quasi elke topwedstrijd onzichtbaar is.
Allemaal leuk en wel dat die er tegen de kleintjes 50 op een jaar inramt, maar als het om te knikkers gaat spelen ze de helft vd tijd (als het al niet meer is) gewoon met z'n tienen.
Ik vrees dat we die mogen afschrijven. Lichaam niet gemaakt voor de topsport, helaas.Lavia nog steeds niet in de kern door blessure...
Die fase deed me aan de tackle op Van Dijk denken, die leidde tot een zware knieblessure bij die laatste. Pickford gaat op dezelfde manier naar de bal / speler. Had Gusto niet gesprongen, was zijn been gebroken.Die tackle van pickford wtf man.
https://www.facebook.com/share/r/1KhGcvecyM/
Puntenverlies hier was ergens wel te verwachten maar de manier waarop... everton echt wel een rotteam, sommige van die spelers staan gewoon op het veld om een tegenstander in 2 te trappen... een hele wedstrijd non voetbal brengen en dan nog bijna 3 punten halen, faut le faire. Nu goed, wij waren ook niet goed genoeg met als exponent een heel zwakke palmer, dat die mocht blijven staan snap ik echt niet. Afin, zeer frustrerende namiddag.