Awel in Zelzate waar ik geweest ben leek hij wel wat kleiner dan Basic Fit, maar kzou echt eens in detail de toestellen moeten bekijken...
De Basic Fit in Zelzate is gewoon een heel grote ruimte en er zit wel redelijk wat afstand tussen de toestellen, dus kan beetje illusie zijn dat er meer staat dan in Jims
Ik ga eens bellen en horen of ik in januari een pas krijg, ga dan met mijn maat waar ik soms mee samentrain eens gaan zien (hij is de drukte bij BF ook beu....).
Vandaag rug getraind, gelukkig elke oefening kunnen doen zonder wachttijd, nochtans zéér druk rond 16u.
Ben nu net iets langer als 4 maand bezig en op zich wel goede progressie gemaakt al.
10x80 benchen lukt al, ben nu gewoon volop aant doorpushe om asap terug die 10x90 te kunnen, heb 6x90 gekunne deze week, dus ik ben er bijna denk (hoop) ik. Binnen een maandje moet het lukken.
Deadlift 6x120kg.
Squatten doe ik niet, ik heb een zeer slechte techniek ervoor + zelfs bij Deadlift krijg ik al pijn in mijn rechterknie, als ik iets te diep doorzak en dan rechtkom duw je eigenlijk klein beetje op uw quads en mijn knie kan het precies gewoon niet aan..... Echt klote wel.