Post uw nieuwe vinyl - B1

Vantweekend eens om Draft gaan, die miste ik nog
Dus bij deze:

- Autechre - Draft 7.30
- Cocteau Twins - Garlands :cool:
- Shame - Food For Worms

Die laatste staan trouwens samen met Kurt Vile op het programma voor zondag van Cactus Festival. Grote kans dat ik me daar toch heen waag.
 
Aankopen voorbije maanden

The Yussef Dayes Experience – Live At Joshua Tree
Yussef Days - Duality
René Van Helsdingen - Piano
Eddie Gale - Eddie Gale’s Ghetto Music
Leroy Vinegar - Glass Of Water
Misha Panfilov - Momentum
Misha Panfilov - The Sea Will Outlive Us All
Idris Muhammad - Power Of Soul
Ronald Langestraat - Light Years Away
Sven Wunder - Jazz At Night 7”
Roy Porter Sound Machine - Inner Feelings RE
Organic Pulse Ensemble - A Thousand Hands
Drumetrics/MRR/ADB - Puzzle 12”
Ian Carr’s Nucleus - Roots
Nucleus - Elastic Rock
Doug Lucas - Niara
Sun Ra - Nuclear War
 
611AAF39-89B7-4621-8C26-9C54DAD0AB2E.jpeg


Eindelijk toegekomen, april 2022 besteld.
Dune OST en sketchbook.
 
James Holden - Imagine This Is A High Dimensional Space Of All Possibilities

Leuk artwork bij elke song 👌

ID7cVMc.jpeg


Jammer genoeg weer wa kreuken in de cover maar whatever.
 
Zeer aangename ervaring bij Roastin' Records in Kaapstad. Eerst was ik op zoek naar iets van lokaal talent. Uiteindelijk geen goeie nieuwe muziek gevonden, maar kon gelukkig wel rekenen op een plaat vol klassieke Zuid-Afrikaanse muziek uit Soweto. Wanneer ik liet vallen dat ik graag naar doom metal luister, haalde de uitbater van de winkel plots een plaat van Lee Scratch Perry uit de rekken. Hij zei dat dit een bizarre soort jazz was met doom en drone invloeden, maar dat het album jammer genoeg niet zo goed verkocht. Meer had ik niet nodig. Niet dat ik pers se een fan ben van Lee Scratch Perry, of er iets meer van ken dan die ene AOTW van een jaar of twee geleden. Maar de look van de plaat en het experimentele karakter van de muziek sprak me wel aan. Hij leek zo dankbaar dat hij er een plaat gratis bij gaf van een band op een lokaal label. Dan bij het afrekenen zag ik ergens achter de toog een gesigneerde plaat van Ty Segall en zijn Freedom Band die ik nog nooit eerder was tegengekomen. Ik zei dat ik een mega fan was van Ty en dat ik die release niet kende, het ging blijkbaar over een Levitation Session die tijdens de Covid pandemie live gestreamd werd en later op vinyl werd uitgebracht, maar dus niet op In The Red, waar zijn muziek normaal gezien verschijnt.

1681242935300.png
 
volgend weekend toevallig in Antwerpen voor de 10 miles, aanraders qua platenwinkels om eens te gaan neuzen? (RSD, optredentjes?)
 
Terug
Bovenaan