Post uw nieuwe vinyl - B1

Drudkh - Blood In Our Wells
Drudkh - Autumn Aurora
Barren - I
Dark Funeral - Whe Are The Apocalypse

En als pre-order:
Kludde - De Horla
None - Inevitable
 
Merci voor de aanbevelingen :) ging vroeger vaak naar Fat Kat.

Coffee & Vinyl nog een ding? Website is nog online maar voor de rest vind ik weinig terug.
 
- Shame - Food For Worms

Die laatste staan trouwens samen met Kurt Vile op het programma voor zondag van Cactus Festival. Grote kans dat ik me daar toch heen waag.
Ondertussen ook voorganger Drunk Tank Pink in huis gehaald. Echt uitstekende band uit heel die recente UK postpunk hoop. Zot dat ik die totnutoe gemist had.

Verder:

- Erika - Anevite Void
Masterclass in Techno van 1 helft van Detroit helden Ectomorph.

- Scotch Rolex & Shackleton - Death By Tickling
Ik was initieel niet super overweldigd, maar kijk, hij heeft me toch weer kunnen overtuigen. Psychedelische overmaat!

- Abstract Thought - Hypothetical Situations
- Shifted Phases - The Cosmic Memoirs Of The Late Great Rupert J. Rosinthrope
- Transllusion - The Opening Of The Cerebral Gate
Assortiment aan recente represses van James Stinson (Drexciya). Ik mis dan enkel Lab Rat nog van de 7 Storms.

- Kikagaku Moyo - Masana Temples
Ze hebben aangekondigd nog 1 reeks represses van hun albums te doen, dus vul uw collecties aan zou ik zeggen!

- Yves Tumor - Praise a Lord... [en nog 1000 woorden]
Weinig buzz zien passeren hier voor zijn laatste. Dit is toch echt de soort leftfield pop waar ik me helemaal achter kan scharen. Superfijne plaat alweer.
 
Ik probeer een oude gevonden vinyl te identificeren via Discogs.

Er bestaan helaas heel wat versies van en de verschillen zitten hem in de pressing rings, bijvoorbeeld:
Only one pressing ring on labels.

Ik geraak er niet uit wat een pressing ring precies is.
De labels zijn de gekleurde labels met tekst in het midden.
De running out matrix zijn de gegraveerde referenties op de vinyl zelf waar de naald inderdaad uitloopt.

Maar kan iemand helpen met de term 'pressing ring'?
 
MjMtNTcxOC5qcGVn.jpeg


The Sound Defects - The Iron Horse (OBI version). Wat the actual *** is dat eigenlijk ?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan