Post uw nieuwe vinyl - B1

MjMtNTcxOC5qcGVn.jpeg


The Sound Defects - The Iron Horse (OBI version). Wat the actual *** is dat eigenlijk ?
Waar gekocht?
 
Maurizio - M 5 stond al even op mijn wishlist (de andere releases in de reeks had ik al). Toen ik deze week de e-mail van Clone.nl kreeg dat die terug binnen was geen moment geaarzeld en de overige nog bijbesteld (denk dat het vanaf € 100 gratis verzenden is). De E.R.P. releases zijn top. Die Martinou wou Ik al even kopen maar het was er nog niet van gekomen. Is ook echt goed. Autobot moet ik nog beluisteren.
 
MjMtNTcxOC5qcGVn.jpeg


The Sound Defects - The Iron Horse (OBI version). Wat the actual *** is dat eigenlijk ?
Heb ´m ook in huis. Dubbel.
Klinkt helaas een pak minder goed dan de eerdere uitgaves.
Had er toen ook 2 van gekocht (2019) en eentje daarna terug verkocht. Zie ik later dat die aan +€100 gaat op DC 🤦‍♂️.

Ohja, heb me hier na jaren nog eens een account gemaakt. Vooral om hier wat mee te loeren, heb hier al heel wat dingen opgescharrelt.


EDIT: zijn trouwens allemaal counterfeit/namaak. Is nooit fysiek uitgebracht, dus deze zijn ergens geperst in een of ander shady fabriekske.
 
Heb ´m ook in huis. Dubbel.
Klinkt helaas een pak minder goed dan de eerdere uitgaves.
Had er toen ook 2 van gekocht (2019) en eentje daarna terug verkocht. Zie ik later dat die aan +€100 gaat op DC 🤦‍♂️.

Ohja, heb me hier na jaren nog eens een account gemaakt. Vooral om hier wat mee te loeren, heb hier al heel wat dingen opgescharrelt.


EDIT: zijn trouwens allemaal counterfeit/namaak. Is nooit fysiek uitgebracht, dus deze zijn ergens geperst in een of ander shady fabriekske.
Ik had ook al ne comment op Discogs gezet dat t brakke kwaliteit is :D Als ik daar binnenkort +100€ for krijg dan is ie snel de deur uit.Mss beter dan comment wissen en nog wat meer hypen. Lol

My copy just sounds very muted and crackling. Also not a big fan of that cutout. Everything that makes collecting albums interesting is missing here, and what the actual f*** is this with these white labels ? Hey why am I complaining. I guess I must be very happy with that OBI stripe.


Nieuwe EP, én represses van Paste en Moot!!! Tis voor de rappe.. Bleep had nog stock

@Gravetiet
Waarom zie ik dit nu pas nu ik net alles afgesloten heb en nog effe in bed wat berichten zit te lezen. Hopelijk morgen nog beschikbaar !!
 
Laatst bewerkt:
Ik had ook al ne comment op Discogs gezet dat t brakke kwaliteit is :D Als ik daar binnenkort +100€ for krijg dan is ie snel de deur uit.Mss beter dan comment wissen en nog wat meer hypen. Lol




Waarom zie ik dit nu pas nu ik net alles afgesloten heb en nog effe in bed wat berichten zit te lezen. Hopelijk morgen nog beschikbaar !!
Ja, daarmee dat ik er twee heb gekocht. Da´s niet van m´n gewoonte. Als je ooit eens de 2019 uitgave zou kunnen vastkrijgen, die is wel goed!
 
James Holden - Imagine This Is A High Dimensional Space Of All Possibilities
Charlotte De Witte - Brussels EP
Charlotte De Witte - The Healer EP
Charlotte De Witte - Pressure EP
 
Heb me toch weer even laten gaan de laatste tijd :
- Moin - Moot!
- Moin - Clocked Off
- Can - Future Days
- Can - Soon over Babluma
- E.R.P. - Untitled
- E.R.P. - Rotating Assembly
- King Gizzard - Petrodragonic Apocalypse; Or, Dawn Of Eternal Night: An Annihilation Of Planet Earth And The Beginning Of Merciless Damnation
- King Gizzard - Polygondwanaland
- Deerhunter - Microcastle / Weird Era Cont.
- Deerhunter - Monomania

Een selectie aan recente favorites, obsessies en zaken op mijn wishlist.
 
Carpathian Forest - We're Going To Hell For This
Green Day - Dookie
Kreator - Pleasure To Kill
Linkin Park - Hybrid Theory
Venom - Black Metal
 
Blur - The Ballad of Darren

22EUR op Amazon, kon ik niet laten liggen :) The Narcissist allesinds zeer goede single, benieuwd naar de rest
 
Terug
Bovenaan